تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۲:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3230

فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار اوایل اردیبهشت امسال کلید خورد و حالا مراحل پایانی‎اش را می‌گذراند. قرار است که جدیدترین ساخته زوج آبیار-قاسمی در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده شود.

«نفس» اوایل اردیبهشت ماه در یزد کلید خورد و در ادامه گروه فیلمبرداری را در شهرهای هشتگرد و کرج و قزوین، تهران (پارچین و شوش)، شهریار و شهر ری ادامه دادند و در نهایت همزمان با عید سعید فطر فیلمبرداری بخش‌های اصلی کار پس از ۷۰ جلسه با مدیریت ساعد نیک‌ذات در رباط کریم به پایان رسید.

سومین فیلم بلند سینمایی نرگس آبیار، قصه زندگی یک خانواده یزدی بین سالهای ۵۷ تا ۶۲ است. «نفس» روایتی از زندگی چهار کودک با نام‌های «بهار»، «نادر»، «کمال» و «مریم» است که همراه پدرشان «غفور» (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ با بازی پانته‌آ پناهی‌ها در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان دنیایی است پر از رؤیاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم‌پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.

سایر عوامل نفس عبارتند از نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: روزبه سجادی حسینی، مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک‌ذات، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی ، مدیر تدارکات: امیر یمینی، عکاس: حمید جانی‌پور و بهنوش منصوری، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، تهیه‌کنندگان: ابوذر پورمحمدی ، محمدحسین قاسمی و شرکت نورتابان.

 

نرگس آبیار

 

نرگس آبیار

 

نرگس آبیا

 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها