تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76032

مراسم بزرگداشت امیر نادری با نمایش فیلم «دونده» و بیان خاطراتی از دوستان وی برگزار شد.به گزارش سینماسینما، در سومین روز از پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان “اروند” مراسم بزرگداشت امیر نادری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، همایون قنواتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، حبیب‌ ایل‌بیگی، جعفر صانعی‌مقدم، جمعی از مدیران و مسئولان فرهنگی و همچنین هنرمندان و علاقه‌مندان به این فیلم‌ساز مطرح آبادانی برگزار شد، فیلم “دونده” از آثار شاخص وی در فضای باز به نمایش درآمد.

در بخش دیگری از این مراسم طهماسب صلح‌جو و غلامرضا رمضانی به بیان ویژگی‌های آثار و خاطرات خود از امیر نادری پرداختند.

رمضانی که سابقه همکاری با نادری را با عنوان مدیر تهیه و دستیاری کارگردان در فیلم “دونده” داشته است، ضمن بیان خاطراتی از همکاری با این فیلم‌ساز، تفکر، جدیت و تلاش را از جمله مهم‌ترین عوامل موفقیت وی برشمرد.

صلح‌جو نیز ضمن تمجید از آثار امیر نادری آن‌دسته از فیلم‌ها را که از خاطرات و حدیث نفس خود وی برآمده، موفق‌تر و ماندگارتر توصیف کرد.

پنجاه وهشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان “اروند” چهارشنبه ۶ دی‌ماه با معرفی نفرات برتر در بخش‌های عکس، فیلمنامه و فیلم کوتاه به کار خود پایان خواهد داد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها