تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27409

پردیس سینمایی گلستاندر مراسم تجهیز و راه‌اندازی یک پردیس سینمایی اظهار امیدواری شد که این مجموعه در کمتر از یک سال آینده با ظرفیت هفت سالن و ۱۲۰۰ صندلی به سالن‌های سینمایی کشور اضافه شود.

به گزارش سینماسینما، در مراسمی که در مجتمع مگامال در اکباتان برگزار شد، منوچهر محمدی از تهیه‌کنندگان سینما که مسئولیت تجهیز و راه‌اندازی این مجموعه سینمایی را عهده‌دار است در سخنانی با اظهار خوشحالی از اینکه تصمیم به راه‌اندازی این مجموعه مدرن سینمایی گرفته شده است گفت: برای ما به عنوان تهیه‌کننده خبر خوبی است و امیدواریم هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

مجری تجهیز پردیس مگامال ادامه داد: هر مجموعه‌ای از این دست که راه بیفتد گامی به سوی پیشرفت کشور محسوب می‌شود.

شفیعی از مدیران این مجتمع تجاری فرهنگی هم در سخنانی ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی در منطقه اکباتان را از اهداف اصلی راه‌اندازی این مجموعه عنوان کرد و گفت: مجموعه سینمایی مگامال در جهت ارتقا و رفاه شهروندان و ارائه یک سری تسهیلات برای مردم در بالاترین سطح کیفی تجهیز خواهد شد که به خاطر حساسیت‌هایی که روی استانداردها داشتیم به درازا کشیده شد.

مدیرعامل شرکت نگین ادامه داد: یکی از بهترین تشکیلات برای تجهیز این مجموعه به کار گرفته شده و این تعهد را گرفتیم که بالاترین تجهیزات روز دنیا به کار گرفته شود و با مشاوره نخبگان دنیا طی کمتر از یک سال به بهره‌برداری برسد.

تابش – مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی – هم که در این مراسم حضور داشت در سخنانی با بیان اینکه تهران به عنوان یک کلانشهر بزرگ نیاز به چنین فضایی دارد گفت: رونق تولید در سینما بسیار خوب است و ما نیاز به سالن‌هایی داریم که خوشبختانه چند سالی است که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود و معتقدم ساخت سالن‌های سینما بهترین کار برای تقویت فرهنگ کشور است.

فرشته طائرپور از تهیه‌کنندگان سینما نیز در سخنانی ضمن تبریک عید غدیر و راه‌اندازی این سینما به اهالی تهران اظهار کرد: برای ما به عنوان تهیه‌کننده حس خوبی است و انگار بچه‌هایمان صاحب‌خانه شده‌اند و با توجه به تجهیزاتی که قرار است این مجموعه داشته باشد، انگار شما صاحب برج شدید.

منوچهر شاهسواری – مدیرعامل خانه سینما – هم با اشاره به حضور این فضا در منطقه اکباتان گفت: در شهر ما همیشه محله‌های قدیمی اهمیت داشته و تنها محله‌ای در تهران که قدمت محله را دارد اکباتان است و این‌جا تنها جایی است که می‌شود گفت بچه‌ اکباتان هستم.

وی افزود: بچه اکباتان هم بدون سالن سینما چیزی کم دارد و با افتتاح این مجموعه روزگار جدیدی تجربه خواهد شد.

حبیب اسماعیلی از تهیه‌کنندگان سینما به عنوان آخرین شخصی که در پشت تریبون قرار گرفت با اشاره به کمبود چنین فضاهایی در تهران گفت: در حال حاضر هر فیلمی که می‌خواهد روی پرده سینما برود با مشکل اکران مواجه است و خوشحالم چنین مجموعه‌هایی در تهران راه‌اندازی می‌شود.

اجرای این برنامه را محمد سلوکی بر عهده داشت و از دیگر حاضران می‌توان به همایون اسعدیان و میلاد کی‌مرام اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها