تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۶:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 70619
تام هنکس در فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی میگوئل ساپوشنیک جلوی دوربین خواهد رفت.

به گزارش سینماسینما، تام هنکس بازیگر نام آشنای سینمای آمریکا در فیلم «Bios» نقش فردی را بازی می‌کند که در کره زمین ویران شده پس از رویدادهای آخرالزمانی برای محافظت از سگش ربات می‌سازد.

این اثر سینمایی با فیلمنامه‌ای به قلم کریگ لوک و آیور پاول ساخته خواهد شد و چهره‌های سرشناسی چون رابرت زمکیس و کوین میشر تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. زمکیس پیش از این در فیلم «فارست گامپ» با تام هنکس همکاری کرده بود.

ربات داستان «Bios» در جریان فیلم رفته‌ رفته با مفاهیمی چون عشق، دوستی و زندگی انسانی آشنا می‌شود.

کارگردانی فیلم جدید تام هنکس را میگوئل ساپوشنیک برعهده خواهد داشت. ساپوشنیک بیش از همه برای کارگردانی یکی از قسمت‌های «بازی تاج و تخت» با عنوان نبرد حرامزاده‌ها شناخته می‌شود. او برای کارگردانی این اپیزود جایزه امی بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

کمپانی برادران وارنر، لجندری و آمبلین از مشتریان پروپا قرص این بسته رویایی هستند اما هنوز هیچکدام به صورت قطعی مالکیت پروژه را به دست نیاورده‌اند. براساس برنامه فیلمبرداری «Bios» از نیمه اول سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

تام هنکس چندی دیگر با فیلم «The Post» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در قامت یکی از مدعیان اصلی جوایز سینمایی به پرده سینما باز می‌گردد. او در این فیلم نقش بن بردلی سردبیر «واشنگتن پست» را بازی می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها