تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 101418

جشنواره جهانی فیلم فجر با همکاری پردیس سینمایی باغ کتاب به اعضای باشگاه مخاطبان خود تسهیلات ویژه‌ای برای تماشای فیلم‌های در حال اکران ارائه خواهد داد.
به گزارش سینماسینما، اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر از تاریخ شنبه ۲۴ آذرماه می‌توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه با مراجعه به گیشه فروش بلیت پردیس سینمایی باغ کتاب و ارائه کارت عضویت خود از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای تماشای فیلم‌های در حال اکران بهره‌مند شوند.

همچنین با توجه به اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب یکی از سینماهای منتخب برای نمایش آثار گروه سینمایی هنر و تجربه است، علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با عضویت در باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فجر و ارائه کارت عضویت از تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید بلیت تمامی فیلم های «هنر و تجربه» در همه روزهای هفته در پردیس باغ کتاب بهره‌مند شوند.

این تصمیم با همراهی پردیس سینمایی باغ کتاب و موافقت رسمی کارگروه اکران سازمان سینمایی گرفته شده است.

از دیگر تسهیلات درنظر گرفته شده برای اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر این است که از صبح شنبه ۲۴ آذرماه می‌توانند با تخفیف ۲۰ درصدی از کافه سینمای پردیس باغ کتاب استفاده کنند. این امکان برای همه روزهای هفته درنظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و بهره‌مندی از مزایای آن می‌توانند به آدرس www.fajriff.comمراجعه کرده و در سایت فارسی جشنواره روی لینک باشگاه کلیک کنند.

سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها