تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 43083

احمد مسجد جامعیشمار امضاها برای کمیته حقیقت یاب در شورای شهر تهران به ۱۸ تن افزایش یافت.

به گزارش سینماسینما، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در بررسی دوفوریت طرح تشکیل کمیته حقیقت یاب پلاسکو با اعلام این خبر، گفت: با جمع‌آوری این تعداد امضا کمیته حقیقت یاب تشکیل می‌شود چرا که متاسفانه امضای شیبانی محاسبه نشد.

او در جلسه امروز شورای شهر در بررسی دوفوریت طرح تشکیل کمیته حقیقت یاب پلاسکو خطاب به چمران، گفت: به ما گفتند ۱۴ امضا جمع‌آوری شده و برای دو فوریت شدن طرح کمیته حقیقت‌یاب به دو امضای دیگر نیاز داریم. صبح امروز صابری و دانشور نیز دو فوریت را امضا کردند. اما حالا شما می‌گویید براساس آیین‌نامه باید ۱۶٫۵ نفر موافق باشند، به نظر می‌رسد امضاها را درست نشمارده‌اید. امضای عباس شیبانی را محاسبه نکرده‌اید.

مسجد جامعی با بیان اینکه آقایان سالاری، حقانی، حکیمی پور، انصاری، تندگویان، حافظی، شیبانی، مختاباد، شجاع‌پوریان، ساعی، دبیر، دنیامالی، دوستی، سرخو، مسجدجامعی، دانشور و… این طرح را امضا کردند، گفت: حالا جدیدی هم می‌گوید طرح را ندیده وگرنه امضا می‌کرده که با احتساب امضای جدیدی تعداد آرا به ۱۸ نفر می‌رسد و دو فوریت این طرح تکمیل شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اقبال شاکری و مجتبی شاکری نیز یک فوریت این طرح را امضا کردند، گفت: دو نوشتار دیگر متعلق به سروری و طلایی در این نامه وجود دارد که متن و نوشته است نه امضا پس از آنجایی که حاشیه‌نویسی عرف نیست، آن را حساب نکردید.

مسجدجامعی با بیان اینکه دو فوریت در دستور کار باید قرار بگیرد، گفت: با امضای جدیدی تعداد امضاها به عدد ۱۸ می‌رسد.

مسجدجامعی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری چهار بانک ۷۰۰ واحد مجتمع نور به کسبه پلاسکو اختصاص داده شد، گفت: همچنین بانک تجارت موافقت کرده است که سمفونی آتش‌نشانان، یک فیلم سینمایی و کتاب خاطرات داوری فرمانده عملیات پلاسکو را تهیه کند. همچنین جا دارد از ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی که به اعتراض سیاست‌های نژادپرستی ترامپ در اسکار حاضر نشدند نیز تشکر کنم.

عباس جدیدی در همان زمان امضای خود را در پایین طرح دو فوریت تشکیل کمیته حقیقت‌یاب نگاشت و خطاب به اعضای شورا گفت: با امضای من ۱۸ تا شد که چمران نیز به شوخی گفت: عکسش را هم بگیرید.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها