تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۳:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91957

رییس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: برخی افراد تازه وارد شده به فوتبال به خاطر نداشتن عملکرد شفاف، می توانند باعث ورود فساد به این رشته ورزشی شوند.

به گزارش سینماسینما ،احمد توکلی  با حضور در ایرنا در رابطه با وجود فساد در فوتبال ایران گفت: در رابطه با وجود فساد در فوتبال به صورت دقیق نمی توان اظهار نظر کرد، اما حضور بعضی افراد که در سابقه کاری خود عملکرد شفافی نداشتند باعث می شود فساد در فوتبال به وجود بیاید.
وی ادامه داد: زمانی که فساد در کشور وجود دارد، امکان بروز این مشکل در هر جایی وجود دارد. به تقلید از غرب ورزش را صنعت نامیدیم و با این تصمیم احتمال بروز فساد را در آن افزایش دادیم.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور خانواده ها در ورزشگاه ها گفت: افرادی که خواهان این اتفاق هستند، باید اعتدال را رعایت کنند. زمانی که هنجار شکنی رخ می دهد، نمی توان انتظار موافقت با این مساله را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: هیچکس به حضور خانواده در سینما اعتراض نمی کند زیرا برخی ناهنجاری ها در این مکان رقم نمی خورد اما برخلاف آن اتفاقاتی در ورزشگاه ها رخ می دهد که باعث ممنوعیت حضور خانواده ها می شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها