تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15780
 
۳

در مراسمی که امروز سه شنبه با حضور فاطمه تندگویان خواهر  شهید تند گویان و مدیر بنیاد نیکوکاری رایحه  ،در در فرهنگسرای فردوس برگزار شد از تهمینه میلانی کارگردان زن  سینمای ایران و مددکاران و کارگردان نمونه بنیاد نیکوکاری رایحه  تقدیر شد .  .به گزارش  سینما سینما وبه نقل از ایسنا ، ینیاد نیکو کاری رایحه بنیادی در زمینه حمایت از خانواده های زن سر پرست است .

تهمینه میلانی دراین مراسم گفت : یک سال و جند ماه که بدلیل فشارهایی که بنا حق  بر من وارد شده است و بلایلی از ذکر ان معذورم و همچنین مشاهدات هر روزه ام از انسان های اسیب دیده و در معرض اسیب که متاسفانه روبه افزایش است ،  اغلب اوقات  دچار یاس و ناامیدی می شدم  .
چراکه  به دلیل شغلم خیلی از نزدیک  با آسیبهای اجتماعی از جمله  خانمهای معتاد و آقایان معتاد و بچه های کار و  دیگر اقشار آسیب پذیر جامعه زیاد روبرو هستم وهمین موضوع قلب من را مالامال از غم  می کند ، اما امروز که در میان شما هستم حس بسیار خوبی دارم  .چراکه با جمعی از بانوان در معرض اسیب رویرو هستم که با مدد بنیاد رایحه و تلاش و خواست خود توانمند شده اند و خانواده ی خود را از معرض اسیب رهانیده اند . حقیقتا از دیدن خانمها ی توانمندی چون شمابه خودًمی بالم  و احساس غرور می کنم .و از بانوانی  که به مدد شما شتافته اند ، همچنین خانم تندگویان کمال تشکر رادارم  . من پر از امید  به خانه برمی گردم و برای همین از صمیم قلبم از همه شما سپاسگزارم .

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها