تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103901

مدیرعامل خانه سینما از تصمیم حسین انتظامی برای ادغام موسسه رسانه‌های تصویری با یکی از سازمان‌های وابسته به سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تقدیر کرد.

به گزارش سینماسینما، در پی دستور ریاست سازمان سینمایی در خصوص تغییرات موسسه رسانه‌های تصویری با هدف گسترش بخش خصوصی، مدیرعامل خانه سینما، نامه‌ای را خطاب به حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی منتشر کرد.

در متن این نامه منوچهر شاهسواری خطاب به حسین انتظامی آمده است:

«ساختار مدیریتی سینمای نوین ایران بانی چهل سال سینمای پرافتخار ایران است.

تغییر در شیوه‌های تولید، گسترش بازار و توفیقات هنری و اقتصادی و از همه ارزشمندتر نیروی انسانی خلاق بخشی از دست آوردهای چهل سال سینمای ایران است.

فرصت‌های نو پدید با تغییر در ساختارهای مدیریتی و صنفی به توان سینمای ایران می‌افزاید.

اولین گام شما در این حوزه به یقین از آغاز دوران جدید خبر می‌دهد.

دستور شما در خصوص تغییرات موسسه رسانه‌های تصویری باعث امتنان است به ویژه آنکه جناب آقای مهدی یزدانی از مدیران برجسته و شاخص سینمای ایران توان تغییر با هدف گشودن پنجره به فرصت‌های گرانبها را دارا هستند.

برای شما آرزوی توفیق داریم و ما را در این مسیر همراه خود بدانید.»

حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی در راستای سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه جامع این سازمان، حکمی را صادر کرد و به مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری ماموریت داد که ظرف مدت شش ماه نسبت به انجام تشریفات قانونی ادغام وظایف موسسه رسانه‌های تصویری در یک یا دو موسسه دیگر وابسته به سازمان اقدام کند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها