تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48330

سیروس تسلیمی تهیه‌کننده باسابقه سینما انتصاب حیدریان را اتفاقی مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید او سیف‌الله داد دوم این سینماست.

به گزارش سینماسینما، موضع‌گیری‌هایی مختلفی درباره انتصاب محمدمهدی حیدریان به عنوان رئیس سازمان سینمایی مطرح شده است. سیروس تسلیمی تهیه‌کننده سینما درباره انتخاب حیدریان می‌گوید: «به نظرم در شرایط فعلی و از همه جهات انتخاب محمدمهدی حیدریان بهترین گزینه بود و این انتخاب به شکل هوشمندانه‌ای صورت گرفت. آقای حیدریان در سال‌های ۵۸-۵۹ که ما در ارشاد دست‌اندکار بودیم در تمام مراحل حضور داشتند و به نوعی می‌توانم بگویم او سیف‌الله داد دوم است.»

تسلیمی این‌طور ادامه می‌دهد: «ایشان همه بچه‌های سینما را می‌شناسند و به حوزه‌های زیادی اشراف دارند. امیدوارم در چند ماه آینده موفق باشند و بتوانند اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.»

این تهیه‌کننده درباره برنامه‌هایی که حیدریان باید در زمان ریاستش بر سازمان سینمایی داشته باشد، می‌گوید: «تا انتخابات جدید سال آینده چند ماه بیشتر وقت باقی نمانده است، امیدوارم که همین مدیرها در سمت‌هایشان باقی بمانند اما به هر حال ممکن است تغییراتی در پست‌ و منصب‌ها ایجاد شود و به همین دلیل شاید این مدیر جدید نیز نتواند برنامه بلند مدتی در زمینه کاری خود ارائه دهد با این حال امید است با کمک کارشناسان این حوزه مشکلات و مسائل کوتاه مدت سینما را بتوانند حل کنند.»

تسلیمی در پایان می‌افزاید: «مشکل اصلی سینمای این روزهای ما مسئله اکران فیلم‌هاست. خیلی‌ از فیلم‌ها رنگ پرده بر خود نمی‌بینند و خیلی از آنها هم با رانت اکران می شوند. بخش مهم دیگری که به نظرم باید به آن رسیدگی شود هم در زمینه تولید است که باید سر و سامان بگیرد. فیلمنامه‌های زیادی می‌آیند و می‌روند، اگر ساخته شوند ممکن است اکران نشوند و برخی هم آنقدر ضعیف هستند که سینما را نابود می‌کنند. به نظرم این موضوع باید سر و سامان بگیرد و اقدامات کارشناسی‌تری روی آن صورت بگیرد.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها