تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24918

بیتا منصوریبیتا منصوری تهیه‌کننده سینما از ساخت فیلمی کودک با نام «کاتی، کوتی و ستاره» خبر داد.


به گزارش سینماسینما، این تهیه‌کننده سینما درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: به تازگی ساخت فیلم«کاتی، کوتی و ستاره» پروانه ساخت گرفته‌ام و قرار است آن را یک کارگردان فیلم اولی با نام رضا مجلسی کارگردانی کند.

منصوری ادامه داد: بیشتر فیلمبرداری این فیلم در شمال کشور انجام می‌شود و بخش اندکی از آن در تهران خواهد بود.

او درباره دلایل همکاری‌اش با یک کارگردان فیلم اولی توضیح داد: بعد از فیلم «رخ دیوانه» همیشه اظهار تمایل کرده‌ام که با کارگردان‌های فیلم اولی کار کنم چون انگیزه‌شان بیشتر است و خیلی هم تلاشگر هستند. در حالی که بسیاری از کارگردان‌های قدیمی ما دیگر انگیزه چندانی برای کار ندارند و گویا بیشتر دغدغه نان شب دارند یا اینکه می‌خواهند اسم‌شان همچنان باقی بماند.

منصوری خاطر نشان کرد: زبان سینما بسیار تغییر کرده است. بعضی فیلم‌ها در دوره خودشان خوب بوده‌اند اما سازندگان آن‌ها هنوز هم به همان زبان فیلم می‌سازند و با زبان روز سینما هماهنگ نشده‌اند.

این تهیه‌کننده درباره زمان کلید زدن فیلم نامبرده نیز گفت: برنامه قبلی ما این بود که اول شهریور فیلم را کلید بزنیم اما همچنان در حال گفت‌وگو برای بستن قرارداد با عوامل کار هستیم ولی حداکثر تا ۱۰ شهریورماه فیلم را کلید خواهیم زد.

به گفته او، فیلمنامه این فیلم به طور مشترک توسط رضا مجلسی و امیر ثابت نوشته شده و در خلاصه داستان آن آمده است:« کاتی موجودی فضایی به دنبال کوتی همنوع خود که قبلا برای یافتن زیباترین به زمین سفر کرده، می‌آید و با ماجراهایی روبرو می‌شود.»

در ساخت این فیلم فرهاد مهران‌فر به عنوان مشاور کارگردان و نادر معصومی به عنوان مدیر فیلمبرداری همکاری دارند.

در کنار بازیگران کودکی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند، چند بازیگر حرفه‌ای سینما نیز حضور خواهند داشت.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها