تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69706

فیلم سینمایی«برادرم خسرو»به کارگردانی احسان بیگلری ،نویسندگی پریسا هاشم پور و احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان از صبح امروز سه شنبه ۲۵ مهر ماه با پخش موسسه هنرهای تصویری سوره برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی در سراسر کشور توزیع شد.

به گزارش سینماسینما، «برادرم خسرو»نخستین ساخته سینمایی احسان بیگلری ، در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی این جشنواره شد.این فیلم توانست توجه بسیاری ازمخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند ودر جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد و همچنین جایزه بهترین فیلم جشنواره یاری،جایزه بهترین بازیگر مرد و جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره فیلم شهر را به خود اختصاص د اد.

گفت و گو با بازیگران همراه با پشت صحنه فیلم از جمله بخش هایی است که در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم سینمایی مشاهده می کنید.
گفتنی است برای دانلود قانونی فیلم می توانید به ادرس زیر مراجعه کنید:https://goo.gl/a2MpNA
در خلاصه داستان «برادرم خسرو» به قلم احسان بیگلری و پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که مبتلا به اختلال دوقطبی است باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند. شهاب حسینی، ناصر هاشمی،هنگامه قاضیانی،بیتا فرهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:نویسندگان: احسان بیگلری، پریسا هاشم پور، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، تدوین: مصطفی خرقه پوش، مجری طرح و مدیر تولید: طاهر امانی، مدیر صدابرداری: مسیح حدپور سراج، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح چهره پرداری: محمد کلاهدوز، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سیدی، عکاس: علی نیک رفتار، مدیر رسانه ای: بهناز شیربانی،تهیه کننده:سعید ملکان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها