تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 95567
سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است.

به گزارش سینماسینما، سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» با انتشار تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام، توصیه‌هایی به او کرد که این شرح است: «دخترم لیلا … دخترم ریحانه … سلام ، موفقیتت را در سریال پدر تبریک می‌گویم، به بهانه این تبریک بگذار بگویم که … هیچکس حق قضاوت تو را ندارد، هیچکس جز خودت، قضاوت کار ساده اى نیست ، کار سختى ست که اینروزها براى بسیارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من این کار را بلد نیستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.

اما میتوانم پدرانه بگویم که … بیا و این روزهاى شیرین زندگیت را تلخ نکن، بیا و پشت سرت را فراموش کن ، بیا و به روبرو خیره شو ، به روبرو … به آینده … به افق هاى دور … به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأیوس مشو ، بدان که در میانه این هیاهوى بیشمار … بسیارى تو را دوست دارند.

اما مهر دو نفر از جنس دیگرى ست، متفاوت از همه ، هیچکس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفیقى تو را دوست ندارد ، بلاشک تعریف آنان زلال است و دلسوزیشان صادقانه، اما یک نفر دیگر هم هست، هواخواهى که بیشتر از آن دو … و بهتر از همه “هوایت” را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خیره شو ، به آینده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ریحانه … دخترم لیلا … خدانگهدارت ، همه جا … همه وقت … همیشه.»

توصیه سعید سهیلی به ریحانه پارسا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها