تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 43874

محمد حیدریمحمد حیدری به بررسی روند برگزاری جشنواره فیلم فجر تا به امروز پرداخت.

به گزارش سینماسینما، محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در خصوص روند نمایش فیلم‌های بخش هنر و تجربه تا به امروز، گفت: این بخش خارج از بخش مسابقه است و قرار بود در رشت برگزار شود؛ اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، به صورت همزمان با جشنواره فیلم فجر توسط بخش هنر و تجربه اجرا می‌شود. در نتیجه ما در این جریان دخیل نیستیم.

او افزود: شکل‌گیری بخش هنر و تجربه به خاطر تشکر از فیلمسازانی بود که شرایط حضور در بخش چشم انداز سینمای ایران را نداشتند که با توافق صاحبان آثار و گروه هنر و تجربه و طبق فراخوان انجام شد.

حیدری درباره روند برگزاری جشنواره طی چند روز اخیر بیان کرد: شاهد نظم خوبی در کاخ رسانه و سینماهای مردمی بودیم و با استقبال روبرو شدیم.

دبیر جشنواره با اشاره به خلوتی فضای برج میلاد عنوان کرد: هیجان جشنواره از روزهای دوم یا سوم آغاز می‌شود؛ اما خلوت‌تر بودن فضای جشنواره امسال در برج میلاد، به دلیل عدم صدور بی رویه کارت با هدف رسیدن به محیطی آرام‌تر بوده است.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم دبیر جشنواره فیلم فجر خواهد بود، خاطر نشان کرد: الان تنها به این فکر می کنم که تا ۲۱ بهمن در خدمت جشنواره و سینمای ایران باشم، همین.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها