تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۷:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 78947

رضا رشیدپور با انتشار متنی در اینستاگرام درباره انتخابش به عنوان مجری برنامه «هفت» توضیحاتی را ارائه کرد و از حضور مهران مدیری در این برنامه خبر داد.

به گزارش سینماسینما، رضا رشیدپور که روز گذشته به عنوان مجری ویژه برنامه «هفت» برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد، با انتشار متنی در اینستاگرام درباره این انتخاب توضیح داد.

مجری برنامه «حالا خورشید» در این باره نوشت: «هزار داستان هفت / در این چند هفته ماجراهای جالبی بر سر اجرای هفت پیش آمد که چون انتشار آن از اختیار من خارج است پس صرفا به همین اشاره بسنده می کنم . حتما افتخار من خواهد بود که میزبان اهالی ارجمند سینما و همچنین منت دار نگاه تیزبین مردم هنرشناس باشم . اما … لازم است بگویم که می دانم فریدون جیرانی گرامی به پشتوانه تجربه ی شایسته در کارگردانی و نیز کسوت ارزشمند روزنامه نگاری ، این برنامه را با اقتدار پایه ریزی کرد. جناب گبرلوی عزیز با متانت و آرامش و البته تسلط بر فضای نقد مطبوعاتی توانست جریان پرقدرت سینما در قاب تلویزیون را از حاشیه های ناخوشایند مصون نگاه دارد و البته بهروز افخمی محترم به همراه جناب فراستی ارجمند توانستند تاثیر جریان سازی در افکار عمومی را به رخ بکشند و بحث سینمایی را به مفهومی قابل لمس برای جامعه تبدیل کنند . من ارزش کار همه گی را می دانم و صدالبته علیرغم تحصیلات و مطالعات سینمایی ام ، همیشه نسبت شاگردی با همه گی خواهم داشت

مهران مدیری نازنین که رفیق سالهای دیرین است و شیرینی همکاری و دوستی با او را با هیچ عوض نمی کنم و از اعماق وجودم می گویم که دوست تر داشتم مهران عزیزم اجرای هفت را بر عهده بگیرد .

البته خوشحالم که در همان شب های نخست مهمان ویژه ی برنامه خواهد بود و حتما به جذابیت میز هفت اضافه خواهد کرد .
از اهالی فرهیخته ی رسانه ، منتقدان صاحب اندیشه و خبرنگاران شریف تقاضا می کنم که من را برادر کوچک تر خودشان در این مسئولیت سخت بدانند و کمکم کنند که با مهارت و راهنمایی ایشان بتوانیم این اتفاق رسانه ای را به فرصتی برای هم افزایی اندیشه ها در مسیر تقویت سینمای ایران و هنرمندان صبور و نجیبش تبدیل کنیم .
نکات دیگری هم هست که برای جلوگیری از اطاله کلام به فرصتی دیگر موکول می کنم و در پایان ضمن قدردانی از اعتماد مدیران محترم رسانه ملی ، مجددا از عالیجنابان جیرانی، گبرلو ، افخمی و مدیری رخصت می طلبم.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها