تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104166

تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «هنرپیشه» با تایید توقف تولید این مسابقه از برگزاری جلسات و ادامه مذاکرات با مدیران تلویزیون برای از سرگیری تولید این مجموعه خبر داد.

 

به گزارش سینماسینما، محمدمهدی عسگرپور درباره توقف تولید برنامه «هنرپیشه» که قرار بود از شبکه نسیم روی آنتن برود، بیان کرد: حدود یک سال است که ما در حال طراحی، برنامه‌ریزی و پیش تولید و تولید این پروژه بودیم اما حدود دو هفته است که تولید کار متوقف شده است.

این کارگردان سینما و تلویزیون درباره این پروژه که تیزرهای فراخوان آن نیز از شبکه نسیم پخش شده بود و از سر گرفتن تولید مجدد آن اظهار کرد: فعلا در حال برگزاری جلساتی با مدیران صداوسیما هستیم تا بتوانیم تولید این پروژه را از سر بگیریم.

عسگرپور درباره دلیل توقف این پروژه عنوان کرد: فعلا نمی‌توانم دلیل توقف پروژه را اعلام کنم و امیدواریم در جلسات بعدی برای از سرگیری تولید به نتیجه برسیم.

برنامه «هنرپیشه» در شبکه نسیم بیشتر از یک ماه است که برای شرکت‌کنندگان خود فراخوان داده و قرار بود زمستان امسال این برنامه روی آنتن برود.

این مجموعه با هدف استعدادیابی در زمینه بازیگری، با حضور استادان سینما و کارشناسان، به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌کنندگی محمد مهدی عسگرپور در حال ساخت بود و همایون اسعدیان نیز به تازگی به جمع کارشناس- داوران این برنامه اضافه شده بود.

بیژن میرباقری پیش از این در گفتگویی تأکید کرده بود که هیچ مبلغی از شرکت‌کنندگان برای حضور در مسابقه «هنرپیشه» گرفته نمی‌شود.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها