تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36297

مهران مدیریمهران مدیری شب یلدا روی خط تلفن برنامه «مثبت یک» با اجرای علی ضیا حاضر شد و درباره ماجرای پرحاشیه «بتمرگ تو خونه‌ات» توضیح داد.

به گزارش سینماسینما، حرف‌های مدیری در برنامه «دورهمی» در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است. برخی سخنان مدیری را درباره سازش‌کاری و شجاعت مربوط به جریان‌های سیاسی و برخی سیاستمداران دانسته‌اند و همین زمینه اعتراض‌هایی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

مدیری در پاسخ به این انتقادها سه‌شنبه شب سی‌ام دی ماه روی خط برنامه زنده «مثبت یک» حاضر شد و توضیحات خود را با تاکید چند باره روی اینکه سیاستمداران را مد نظر نداشته است، ارائه کرد.

مدیری گفت: «برخی عملکردی که دارند فقط به ضرر جامعه و مردم است، منظور این‌ها هستند و این بار هم همین بود و نمی‌دانم چرا این بار قضیه این همه بزرگ شد، اما همچنان می‌گویم اگر کسی مسئولیت و مدیریتی در زمینه‌ای دارد و نمی‌تواند کاری کند، برود و در خانه‌اش بنشیند.»

او ادامه داد: «اینکه در سطوح بالا تعبیر شود که ما حرفی زدیم درست نیست،‌ چون من نه آدم سیاسی هستم و نه علاقه‌ای به این موضوع دارم و نه تخصصی در این موضوع دارم که بخواهم درباره‌اش حرفی بزنم.»

مدیری گفت: «همه کسانی که زحمت می‌کشند در رده‌های بالا، تلاش وهمت‌شان قابل تقدیر است و کما اینکه در دوره‌ای دیدم در جریان مذاکرات روی برخی از دوستان چه سختی و فشار روانی وجود داشت و چقدر اذیت شدند تا چیزهایی به ثمر رسید. من نه سیاسی هستم و نه تخصصی در این زمینه دارم، بنابراین اگر حرفی می‌زنم سیاسی نیست، به کسانی برنخورد. البته به کسانی برنخورد، در واقع برخی این از این صحبت‌ها چنین برداشت کردند. نقدهای ما همیشه اجتماعی و فرهنگی است.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها