تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 74067

مهدی صباغ‌زاده کارگردان فیلم سینمایی «خانه کاغذی» با انتشار متنی توضیحاتی را در مورد حواشی اظهاراتش در مورد تصمیمات شورای صنفی نمایش مطرح کرد.

به گزارش سینماسینما، متن منتتشر شده از سوی صباغ‌زاده به این شرح است:

«دوستان و همراهان عزیز رسانه و مطبوعات/ با سلام و احترام همیشه

از آنجا که شما همیشه حامی سینما و سینماگران در کنار ما بودید و مضمون اصلی فیلم “خانه کاغذی” هم مثل “خانه خلوت” شما عزیزان نویسنده، روزنامه نگار و خطرات و مظلومیات ها و تاثیرات شماست. بر خود واجب دانستم به شما عزیزان به عنوان کسانی که حق دارند حقیقت را بدانند اعلام دارم.

بنده هیچگونه مشکلی با فیلم “عصبانی نیستم” ندارم، بلکه بسیار خوشحالم که بعد از چند توقیف بی دلیل و به ناحق مجوز پخش گرفته است و از همین‌جا اعلام می‌دارم برای اکران این فیلم به عنوان یک پخش‌کننده و فیلمساز در کنارشان خواهم بود. گلایه من فقط و فقط منوط به شورای صنفی اکران و عملکرد غلط ایشان است که اکثر فیلم‌ها را قربانی انتخاب و تصمیمات و باندبازی‌های غلط خود کرده‌اند و گرنه حق “عصبانی نیستم” بعد از چهار سال توقیف اکران در سینمای آزاد بی‌سرگروه با پانزده سینما نیست!
اگر واقعا طرفدار این فیلم هستند با یک سرگروه در موعد مناسب مثلا نوروز چرا اکران نمی‌کنند؟!

بدین‌وسیله اعتراض خود را رسما و کتبا به شورای صنفی اکران ابراز می‌دارم و هرگونه سوء استفاده در جهت دیگر برای تحریک روحیه مردم و رسانه‌ها را توطئه ای از همین‌جا، باطل شده می‌دانم.»

صباغ‌زاده پیش از این در گفت‌و‌گویی با سینماسینما نسبت به تصمیمات شورای صنفی نمایش در مورد چیدمان اکران انتقاداتی مطرح کرده بود. اینجا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها