تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36019

سام قریبیانظاهرا افشین هاشمی و سام قریبیان به خاطر فیلم‌نامه‌ای به نام «خداحافظی دختر» به اختلاف برخورده‌اند و هاشمی به همین دلیل شکایت خود را در شورای حل اختلاف خانه سینما مطرح کرده است.

به گزارش سینماسینما، با رسانه‌ای شدن این خبر سام قریبیان به این موضوع اشاره کرد که واکنشی به این موضوع نخواهد داشت چون اگر شکایتی طرح شده، نتیجه آن مشخص‌ می‌کند حق با کیست.

خبری درباره شکایت افشین هاشمی از سام قریبیان، در شورای حل اختلاف خانه سینما منتشر کرد. بر این اساس چندی پیش پایان نگارش فیلم‌نامه‌ای به نام «خداحافظی دختر» توسط سام قریبیان منتشر شده است که هاشمی به علت ثبت این فیلم‌نامه به نام قریبیان در بانک فیلم‌نامه شکایتی را در خانه سینما به ثبت رسانده است.

قریبیان در این‌باره می‌گوید: «من ترجیح می‌دهم تنها یک جواب کلی به سوالات در این‌باره بدهم و وارد این بازی نشوم. از نظر من اگر در شورای حل اختلاف خانه سینما طرح دعوی شده است، پس باید اجازه داد این شورا کار خودش را انجام دهد و نتیجه را اعلام کند. اگر حق با من باشد این شورا حق را به من خواهد داد و اگر با ایشان باشد، حق به آقای هاشمی داده خواهد شد.»

به گفته او این ماجرا به تیرماه گذشته باز می‌گردد و اختلاف تازه‌ای نیست: «اگر به حکمی که قرار داده‌ایم اعتماد داریم پس باید تابع آن باشیم، من واقعا نمی‌دانم چه حکمی در این‌باره داده شده یا نشده است.»

او همچنین درباره فیلم سینمایی «کبیسه» که پیش از این اعلام شده بود زمستان تولید خواهد شد این‌طور توضیح داد: «این‌روزها درگیر مراحل فنی «عالیجناب» هستم که فکر می‌کنم اواخر دی‌ماه توزیع می‌شود و تا پایان سال هم توزیع آن تمام می‌شود، علاوه بر آن درگیر یک تئاتر هستیم. از طرف دیگر آقای فرامرز قریبیان قرار است در «کبیسه» به ایفای نقش بپردازند که در حال حاضر در سفر خارج از ایران هستند و باید تا آمدن ایشان صبر کنیم.»

منبع: آی سینما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها