تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 46728

فرزاد حسنیبا شروع پیش تولید فیلم رالی ایرانی ٢ گمانه زنی ها برای عدم حضور فرزاد حسنی مجری سری اول این فیلم در برخی سایت ها آغاز شد.

به گزارش سینماسینما طهرانی مدیر برنامه ریزی و روابط عمومی رالی ایرانی ٢ گفت: با توجه به اینکه فیلم رالی ایرانی در سری نخست خود توانست در بین علاقه مندان به ژانر رئالیتی شو جای خود را پیدا کند این شایعات هم طبیعی است، اما اگر میخواهید از تصمیم گروه تولید با خبر شوید، باید بگویم گروه تولید این فیلم چندین سال است که در کنار هم مسابقات رئالیتی شو را در تلویزیون و سینمای خانگی تولید میکنند و به دور از حاشیه ها درصدد تهیه فیلمی در شان ایرانیان است.
مدیر برنامه ریزی رالی ایرانی افزود: نمیدانم این شایعات از کجا آغاز شده، اما وقتی ما هنوز جلسه ای با مجری دیگری حتی برگزار نکرده ایم چطور میتوان به این قدرت از حذف فرزاد حسنی سخن گفت؟
طهرانی ادامه داد: بدون شک تیم تهیه علاقه داره با توجه به تجربه گذشته گروه، با همان گروه سری جدید را تولید کند اما این اتفاق لازمه اش برگزاری جلسات با ایشان است.
مدیر روابط عمومی رالی ایرانی در ادامه گفت: قرار است روز پنج شنبه با فرزاد حسنی جلسه ای را برگزار کنیم و تا روز پنج شنبه نمیتوان قطعی گفت که ایشان حضور دارند یا خیر!
طهرانی در خصوص حاشیه های ایجاد شده در زندگی شخصی حسنی گفت: تا چه زمانی ما میخواهیم در زندگی شخصی افراد جستجو کنیم؟ به گروه تولید فیلم رالی ایرانی چه ارتباطی دارد زندگی شخصی فرزاد حسنی، ما بدنبال تهیه فیلمی شایسته در این ژانر هستیم.
وی افزود؛ ان شالله از أواخر این هفته خبرهای خوب برای علاقه مندان رالی ایرانی خواهیم داشت.
مدیر روابط عمومی رالی ایرانی در پایان گفت:  قرار است در روزهای آینده جلساتی را با هنرمندان و خوانندگان نام آشنای ایران برگزار کنیم و به محض عقد قرارداد به اطلاع هموطنان می رسانیم.
منبع: فیلم نیوز
برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها