تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7736

image634744823837881400تازه ترین آلبوم موسیقی علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی به آهنگسازی فردین خلعتبری با نام «من عاشق چشمت شدم» جمعه ۲۷ آذر ماه در فروشگاه شهرکتاب مرکزی رونمایی شد.

 

به گزارش سینماسینما، تازه ترین آلبوم علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی به آهنگسازی فردین خلعتبری با نام «من عاشق چشمت شدم» جمعه ۲۷ آذر ماه با حضور سازندگان این اثر از جمله فردین خلعتبری، افشین یداللهی، کاوه کاتب و علیرضا قربانی و تعدادی از علاقه مندان در فروشگاه شهر کتاب مرکزی رونمایی شد.

برخی مواقع تیتراژها باعث محبوبیت سریال می شوند

کاوه کاتب یکی از عوامل اجرایی این اثر موسیقایی در ابتدای برنامه گفت: جمع کردن سه هنرمند در کنار هم کار سختی است ولی بالاخره اتفاق افتاد و امیدوارم ادامه‌دار هم باشد. بنده ضمن اینکه افتخار همکاری با هنرمندان این آلبوم را داشته ام از سال ها پیش شاگرد فردین خلعتبری بودم بنابراین لحظه به لحظه شاهد شکل‌گیری این آهنگ‌ها بوده‌ام و همیشه می‌دانسته‌ام که مقبولیت این کارها چیزی از خود سریال‌ها کم ندارد چه بسا این تیتراژها بوده که باعث شده سریال‌ها دیده شود.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر و بعد از اینکه  مجموعه های مختلف تلویزیونی تهیه و تولید شد، نسخه های صوتی موسیقی این آثار نیز وارد بازار شد اما به دلیل تاخیری که در تهیه و پخش این آثار صورت گرفت، ماجرای کپی وارد اینترنت شد و همین مساله تهیه و تدوین یک اثر مستقل را سخت‌تر کرد. از سویی دیگر در این بین آقای خلعتبری هم راضی نمی‌شدند که این اثر با جلد تازه و محتوای باکیفیت در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد زیرا معتقد بودند چون این آثار پخش شده از سوی مردم با اقبال مواجه نمی‌شود اما بالاخره بعد از ۱۰ سال این اتفاق افتاد و آلبوم منتشر شد.

این هنرمند بیان کرد: من اطمینان داشتم اثر اصلی و باکیفیت برای مردم مهم است و استقبال امشب هم نشان داد که مردم همیشه اثر عالی را از نازل تشخیص داده‌اند و می‌دهند. اما اینکه چرا تولید «من عاشق چشمت شدم» این‌قدر طول کشید، باید بگویم از آنجاکه هنرمندان درگیر خلق اثر هستند و مراحل قانونی و اداری تولید کار، خسته‌کننده، وقت‌گیر و طولانی است، نمی‌توان از آنها انتظار داشت خود را درگیر چنین پروسه‌ای کنند. در واقع آدم پیگیری مثل من باید در این سال‌ها این کار را انجام می‌داد که من هم مشغول بودم و نتوانستم.

ما عقب‌افتاده‌ترین کشور دنیا در اعتلای موسیقی زنده هستیم

فردین خلعتبری، آهنگسازآلبوم «من عاشق چشمت شدم» نیز در این مراسم توضیح داد: امیدوارم چنین استقبالی از کتاب هم صورت بگیرد و خرید و فروش آن زیاد و زیادتر شود. من اطمینان دارم در جامعه‌ای که کتاب بیشتر خوانده شود، هنر هم راه خوب و بهتری برای عرضه خود پیدا می‌کند.

وی درباره تیتراژ سریال‌های تلویزیونی بیان کرد: متاسفانه ارائه یک اثر صوتی که فضای پاپ ندارد، باید زمینه‌ای مثل سینما و سریال داشته باشد. من این را قبلا هم گفته‌ام که ما عقب‌افتاده‌ترین کشور دنیا در اعتلای موسیقی زنده هستیم.

روایت آقای ترانه سرا از نگرانی های حسن فتحی

افشین یدالهی، ترانه‌سرا هم در این برنامه رونمایی گفت: یادم است اولین باری که موسیقی سریال «شب دهم» از تلویزیون پخش شد، خواننده دیگری شعرم را خوانده بود و از همان زمان متوجه شدیم که چیزی در موسیقی و ملودی کم است و آقای فتحی و بشکوفه که سریالی حرفه‌ای ساخته بودند، این نگرانی را داشتند که کدام گروه موسیقی حرفه‌ای می‌تواند تیتراژ پایانی را بخواند. این نگرانی درباره «مدار صفر درجه» هم رخ داد هرچند که وقتی می‌خواستند از «شب دهم» به عنوان یک سریال موفق تقدیر کنند، بیشترین آرای مردم به بخش تیتراژ پایانی و موسیقی سریال اختصاص پیدا کرده بود.

روایت  قربانی از چرایی تولید تازه ترین آلبومش

علیرضا قربانی، خواننده آلبوم «من عاشق چشمت شدم» نیز در این مراسم با تقدیر از تولید کنندگان تازه ترین آلبومش بیان کرد: بدون اغراق باید بگویم که علاقه زیاد من برای انتشار این آلبوم از شور و اشتیاقی ایجاد شد که مردم به من منتقل می‌کردند و می‌خواستند که این آهنگ‌ها را داشته باشند. البته وقتی بیشتر مجاب به انجام این کار شدم که فهمیدم به غیر از وجود نسخه‌هایی از این اثر روی اینترنت، به صورت سی دی هم به فروش می‌رسد و حالا امروز خیلی خوشحال و خرسندم که بالاخره این فرصت فراهم شد و حالا در کنار شما هستم.

قربانی در پایان عنوان کرد: در مسیر انتشار آلبوم، آقای خلعتبری و یدالهی تلاش‌های زیادی کردند و وسواس‌های زیادی به خرج دادند و حتی گاهی بر سر یک کلمه بحث می‌کردند ولی به هر حال تمام آن تلاش‌ها و سخت‌گیری‌ها نتیجه داد و به زعم من یک اثر خوب منتشر شد. به هر ترتیب نام اثر، سلیقه آقای کاتب بوده و من آن را دوست داشتم و پسندیدم چون یک جمله عاشقانه و در واقع زبان مشترک بین همه زبان‌ها و آدم‌هاست.

 

 

 

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها