تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69832

سامانه جدید خدمات اینترنتی صدور پروانه های ساخت و نمایش روز سه شنبه ۲۵ مهر با حضور نمایندگان شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران در اداره کل سینمای حرفه ای رونمایی شد.

به گزارش سینماسینما، محمدرضا فرجی مدیر کل سینمای حرفه ای در مراسم رونمایی از سامانه جدید خدمات اینترنتی صدور پروانه های ساخت و نمایش گفت: با راه اندازی این سامانه حضور فیزیکی افراد حذف و فرم های چندین برگی پروانه ساخت و نمایش برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: این سامانه خدماتی مانند ثبت درخواست صدور پروانه ساخت، پروانه نمایش، درخواست تغییر دفتر پخش، درخواست تمدید پروانه های نمایش، ساخت و مالکیت، درخواست تغییر سهامداران پروانه نمایش و تغییر دفتر پخش را ارایه می دهد.

فرجی خاطرنشان کرد: تهیه کنندگان با کد ثبت نام که از سوی سازمان سینمایی در اختیارشان قرار می گیرد می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیر کل سینمای حرفه ای با اعلام فعال شدن آزمایشی این سامانه از تاریخ اوایل آبان ۱۳۹۶، تاکید کرد که در آینده نزدیک فرآیند فیزیکی خدمات اداره کل سینمای حرفه ای حذف و سامانه اینترنتی جایگزین آن خواهد شد.

در ادامه جلسه شفیعی سروستانی مشاور معاون نظارت و ارزشیابی با اعلام آدرس www.filmreg.ir برای مراجعان سامانه به مزایای آن همچون امکان پیگیری ساده تر فرآیند ها، افزایش سرعت ارائه خدمات و کاهش بوروکراسی اداری اشاره کرد.

با توجه به الزام فرآیند به‌روز رسانی و ایجاد سامانه های اینترنتی خدمات رسانی در بخش های مختلف  سازمان سینمایی، روند بهینه سازی و ایجاد خدمات الکترونیکی در دستور کار ادارات کل زیر مجموعه معاونت نظارت و ارزشیابی قرار گرفته و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

در این جلسه نمایندگان شورای عالی تهیه کنندگان شامل مسعود اطیابی، محمد احمدی، مجتبی فرآورده، حسین رامه و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان سینمایی حضور داشتند

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها