تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55661

ثریا قاسمیسینماسینما، علی پاکزاد – ثریا قاسمی بازیگر فیلم «ویلایی‌ها» معتقد است که لزومی ندارد برای گرفتن جایزه در جشنواره حضور پیدا می کرده است.

به گزارش سینماسینما ، ثریا قاسمی که برای فیلم «ویلایی‌ها» موفق به کسب جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده٬ درباره اکران این فیلم گفت: «به عنوان بازیگر این فیلم خوشحال می‌شوم اسقبال خوبی از آن صورت بگیرد. البته شنیده‌ام این فیلم اکران خوبی داشته است. این فیلم قطعا مورد توجه خانواده‌های بسیاری قرار می‌گیرد. نظر من درباره این فیلم شبیه به نظر مردم است. به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشتم و خوشحال می‌شوم مردم از دیدن آن لذت ببرند.»

او ادامه داد: «بسیاری از من سئوال می‌کنند چرا در اختتامیه جشنواره حضور نداشتم تا جایزه‌ام را بگیرم٬ من هم عموما پاسخ می‌دهم دیگر زمان این نیست که بیایم و خودم را نشان بدهم. هر بازیگری به کار حرفه‌ای که انجام می‌دهد به نوعی می‌نگرد. من هم شبیه خودم هستم. من دختر چهارده ساله‌ای نیستم که بخواهم خودم را ارائه دهم.»

قاسمی درباره فعالیت‌های جدیدش گفت: «قرار است با آقای نعمت‌الله در اواخر خرداد همکاری داشته باشم. یک کار پنج اپیزودی است که با هم همکاری خواهیم داشت. خبرهای بیشتر را در آینده خواهیم داد.»

بازیگر فیلم «ویلایی‌ها» در پایان اضافه کرد: «معنای واقعی فیلم «ویلایی‌ها» موضوع زن است. انتظاری که این زنان در آن دوران می‌کشیدند. نگاه ویژه‌ای به زنان در این فیلم وجود دارد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها