تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32589

سیانورهفته گذشته بر اساس آمار فروش، فیلم‌های با مضمون اجتماعی و تاریخ معاصر نظر مخاطبین را به سینماها بیش از دیگر فیلم‌ها جلب کردند.

به گزارش سینماسینما، ظرف هفته گذشته فیلم‌های اجتماعی با مضامین تاریخی و دفاع مقدس نظر مخاطبین را بیش از دیگر فیلم‌ها جلب کرد. اگر فروش شب گذشته فیلم کمدی «آس و پاس» را بادیگر فیلم های اجتماعی مقایسه کنیم خواهیم دید فیلم های اجتماعی و تاریخ معاصر فروش بهتری داشتند.

فیاض هوشیار مدیر پخش دفتر سیمای مهر در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: علاوه بر اکران فیلم در تهران و شهرستان سیانور در ونکوور کانادا نیز مورد توجه مخاطبان خارج از کشور قرار گرفت و ظرف ۴۸ ساعت بلیت آن به اتمام رسید.

وی ادامه داد: اکران فیلم در ونکوور کانادا از شب گذشته آغاز شد و ظرف ۳ روز ادامه خواهد داشت.

وی درباره فروش فیلم در تهران گفت: شب گذشته (۲۷ آبان) به فروش ۷۱ میلیون تومان رسید و شهرستان تقریبا ۵۰ میلیون در شب گذشته فروش داشت. فروش کل فیلم در تهران یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان و در شهرستان ۶۱۰ میلیونی شد. فروش کل فیلم یک میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان است.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های در حال اکران دفترش گفت: فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» هفته گذشته با رشد بهتری مواجه شد و به مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان فروش در تهران دست یافت. فیلم سینمایی «متولد ۶۵» به فروش ۶۰۵ میلیون تومان رسید و فیلم«نیمه‌شب اتفاق افتاد» از یک میلیارد گذشت و به مبلغ یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان دست یافت.

وی درباره فیلم «فروشنده» توضیح داد: فیلم در سالن‌های آزادی، ملت، زندگی، اریکه ایرانیان، ایران و شکوفه به صورت تک سانس و پس از سانس‌های موظفی سینماها ( ساعت ۲۲) به نمایش درمی‌آید و در پردیس کوروش به صورت کامل در یک سالن کوچک نمایش داده می‌شود. هم اینک فروش فیلم ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان است.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فروش فیلم «خشکسالی و دروغ» در تهران به مبلغ یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان رسید و در شهرستان ۸۰۴ میلیونی شد. این فیلم به فروش ۲ میلیارد و ۳۱۴ میلیون تومان دست یافته است.

دفتر پخش نور تابان مبلغ فروش فیلم «نفس» ظرف ۹ روز گذشته را ۳۶۵ میلیون تومان اعلام کرد که این مبلغ مربوط به فروش تهران فیلم است. این فیلم درکل استان تهران و شهرستان ها تنها ۱۷سالن در اختیاردارد.

عبدالله علیخانی مدیر دفتر پخش پویافیلم درباره فروش کل فیلم «آس و پاس» گفت: رقم دقیقی از فروش کل فیلم ندارم اما شب گذشته فیلم در تهران به فروش ۶۵ میلیون تومان دست یافت.

همچین بنابراین گزارش تا زمان آماده شدن گزارش فروش از دفتر پخش نیمروز فیلم هیچ آماری درباره فیلم فرار از اردو اعلام نشد.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها