تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 104052

جدیدترین تصویر از فاطمه معتمدآریا در فیلم «جان دار» بعنوان یکى از غایبان بزرگ بخش سوداى سیمرغ منتشر شد.

به گزارش سینماسینما، صداگذارى و ساخت موسیقى فیلم سینمایى «جان دار» به کارگردانى حسین امیرى دومارى و پدرام پورامیرى، بعنوان یکى از مهمترین آثار بخش نگاه نو سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسیده و فیلم بزودى آماده نمایش شده و نسخه پایانى آن به دفتر جشنواره خواهد رسید.

فاطمه معتمدآریا که تصویرى جدید از حضور او منتشر شده است، در این فیلم نقشى متفاوت را بر عهده دارد و بازیگران برجسته دیگرى چون حامد بهداد، باران کوثرى، جواد عزتى، مسعود کرامتى، على شادمان، گیتى قاسمى و امیراحمد قزوینى در این اثر به ایفاى نقش پرداخته‌اند. همین ترکیب بازیگران و نقش آفرینى‌هاى درست، یکى از امتیازهاى برجسته «جان دار» است که فضایى باورپذیر و مهیج را براى مخاطب ایجاد کرده است.

«جان دار» یکى از ١٠ فیلم بخش «نگاه نو» سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که برخلاف انتظارات رسانه‌ها و تعدادى از منتقدان به بخش سوداى سیمرغ راه نیافت. برخى رسانه‌هاى آگاه از کیفیت و جنبه‌هاى مثبت فیلم، نسبت به غیبت این اثر در سوداى سیمرغ واکنش نشان دادند و از آن بعنوان غایب بزرگ بخش سوداى سیمرغ نام بردند.

فیلمى که گفته مى‌شود اگر در بخش سوداى سیمرغ جشنواره حضور داشت، در بخش‌هاى بسیارى از جمله فیلمنامه، کارگردانى، بازیگرى، فیلمبردارى، تدوین، گریم، طراحى صحنه و … مى‌توانست شانس بالایى براى قرار گرفتن در فهرست نامزدها و دریافت جایزه داشته باشد و بعنوان پدیده این دوره از آن یاد شود.

اسامى دیگر عوامل «جان دار» عبارتند از نویسندگان: حسین امیرى دومارى، پدرام پورامیرى و محمد داودى، تهیه‌کننده: کامران مجیدى، مجرى طرح: حسین فرضى‌زاد، مدیر تولید: احسان وحید، مدیر فیلمبردارى: هومن بهمنش، مشاور کارگردان: محسن قرایى، طراح صحنه و لباس: بابک کریمى طارى، طراح گریم: عباس عباسى، مدیر صدابردارى: طاهر پیشوایى، تدوین: بهرام دهقانی، مدیر برنامه‌ریزى و دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینى، مدیر تدارکات: نادر اژدرى، منشى صحنه: نائله شریفى، موسیقى: امیر توسلى، عکاس: اردلان آزرمى، فیلمبردار پشت صحنه: مانی مجیدی و مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها