تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 76344
پژمان جمشیدی می‌گوید دو قسمت از فیلمنامه سریال «خوب، بد، جلف» را که بهروز افخمی برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی خواهد کرد، خوانده است.

به گزارش سینماسینما، بهمن ماه سال گذشته بود که فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی برای اولین بار در جشنواره فلیم فجر به نمایش درآمد و پس از مدت کوتاهی نیز در سینماهای کشور اکران شد.

این فیلم کمدی که به نوعی الهام گرفته از سریال تلویزیونی «پژمان» با بازی پژمان جمشیدی بود، ابتدا قرار بود توسط رامبد جوان ساخته شود. حسن فتحی و سروش صحت هم دو کارگردان دیگری بودند که نام‌شان برای کارگردانی این فیلم مطرح شد اما در نهایت به دلیل طولانی شدن نگارش فیلمنامه این همکاری‌‌ها ممکن نشد و پیمان قاسم‌خانی خودش کارگردانی را برعهده گرفت.

حالا بعد از حدود یک سال از ساخته‌ و اکران شدن این فیلم قرار است یک مینی سریال هم ساخته شود که می‌توان گفت ادامه همان فیلم «خوب بد جلف» است.

پژمان جمشیدی که بعد از فوتبال به سمت بازیگری آمده و به زعم خیلی‌ها در این عرصه موفق‌ هم شده است، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین از جزئیات این سریال گفت.

جمشیدی ابتدا با اشاره به سریال «پژمان» که برای تلویزیون ساخته شده بود گفت: «از آنجایی‌که سریال «پژمان» در تلویزیون ساخته شده بود، نمی‌توانستیم در سینما هم با همین نام کار را ادامه دهیم. به همین دلیل هم فیلم سینمایی که ساخته شد «خوب، بد، جلف» نام گرفت؛ در ادامه هم کار با همین اسم به شبکه نمایش خانگی می‌رود، با شخصیت‌های واقعی و اسم‌های واقعی مثل اسم خود من که در فیلم هم با نام خودم حضور داشتم.»

این بازیگر در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد و جذاب این کار تصریح کرد: «این کار فوق‌العاده بامزه است و به نظرم یکی از بهترین‌های نوشته‌های پیمان قاسم‌خانی است. خبر بهتر این‌که بهروز افخمی قرار است این سریال را بسازند. آقای افخمی پیش از این کمدی فوق‌العاده «سن پطرزبورگ» را ساخته بود که یکی از ماندگارین فیلم‌هایی است که در حوزه کمدی ساخته شده است.»

جمشیدی افزود: «فیلم «سن پطرزبورگ» نشان می‌دهد که آقای افخمی کمدی را خوب می‌شناسند و به نظرم ترکیب بهروز افخمی و پیمان قاسمخانی در این فیلم باعث شده بود که «سن پطرزبورگ» کاری خوب و موفق شود. امیدوارم ادامه این همکاری نیز موثر واقع شود و «خوب بد جلف» هم در شبکه نمایش خانگی ماندگار شود.»

بازیکن سابق پرسپولیس درباره رگه‌های فوتبالی که در این کار ممکن است به چشم بخورد، توضیح داد: «ما در فیلم سینمایی «خوب بد جلف» هم رگه‌های فوتبالی نداشتیم و در این کار هم همینطور است. درست است که هر جا نام من پژمان جمشیدی باشد فوتبال جزو جدایی‌ناپذیر آن می‌شود اما در این کار هم این اتفاق نیفتاده و بیشتر همان زوایای اجتماعی در کار مدنظر است. در خود سریال «پژمان» هم ما حتی یک پلان از مثلا یک بازی فوتبال نداشتیم.»

جمشیدی در پایان نیز گفت: «دو قسمتی که من از فیلمنامه خواندم بسیار جذاب است و امیدوارم که در ادامه هم همینطور باشد.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها