تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 68661

عنتر هلال (عیسی سطوری) بازیگر پیشکسوت و مشهور الجزایری اعلام کرد: به زودی در فیلمی که محصول مشترک ایران و الجزایر خواهد بود، نقش آفرینی می کند.

به گزارش سینماسینما، این بازیگر الجزایری درمصاحبه با روزنامه «المساء»تصریح کرد: این فیلم’ الحیاه الممزقه ‘(زندگی ازهم پاشیده شده) نام دارد.
وی درخصوص موضوع این فیلم نیز گفت: این فیلم به روایت داستان یک روزنامه نگار می پردازد که اقدام به پوشش خبری کشتار صبرا و شتیلا در لبنان می کند و پس از آن سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) او را ترور می کند.
این بازیگر الجزایری افزود: فیلمبرداری این فیلم طی ماه های آینده در شهر ‘تبسه’ که در گذشته محل آموزش نیروهای ویژه فلسطینی بوده، آغاز می شود.
هلال گفت :’این فیلم به گونه ای متفاوت مساله فلسطین را به نمایش می گذارد و من مشتاقانه منتظر آغاز فیلمبرداری ام و این کار را به فلسطین تقدیم می کنم.’
این بازیگر به جزئیات بیشتر این فیلم اشاره ای نکرد.
در جریان سفر فروردین ماه گذشته سیدرضا صالحی امیری وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به الجزایر، تفاهم نامه همکاری میان سازمان سینمایی ایران و مرکز سینمایی و سمعی و بصری الجزایر به امضای رئیس سازمان سینمایی کشورمان و همتای الجزایری وی رسید.
یازدهم اردیبهشت گذشته نیز یک هیات سینمایی الجزایری با سفر به ایران، از موزه سینما و تالارهای مختلف این مکان تاریخی بازدید و با مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیدار کرد.
هیات سینمای الجزایرهمچنین درطول مدت اقامت در تهران، دیدارهای جداگانه‌ای با مدیران سینمایی ایران داشت و از پردیس‌های سینمایی و استودیوها و شهرک سینمایی بازدید کرد.
درچارچوب همکاری های سینمایی ایران و الجزایر، قرار است جمال شورجه کارگردان ایرانی فیلم الجزایری «احمد بای» را کارگردانی کند.
«سمیره حاج جیلانی» تهیه کننده فیلم تاریخی احمد بای پس از پایان کار انتخاب بازیگران توسط جمال شورجه که چندی پیش به الجزایر سفر کرد، گفت: شورجه کارگردانی در سطح بین المللی است و امیدواریم با این فیلم، سینمای الجزایر را به سطح جهانی بازگردانیم.
منبع: ایرنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها