تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89741

نویسنده سریال «سلمان فارسی» با اشاره به نگارش و اصلاح دائمی این فیلمنامه بیان کرد که تاکنون ۳۷ قسمت از سریال را نوشته است و همچنان روی آنها کار می کند.

به گزارش سینماسینما، امرالله احمدجو یکی از نویسندگان سریال «سلمان فارسی» درباره جدیدترین اثر داوود میرباقری که سال گذشته پیش تولید آن آغاز شد گفت: من همچنان روی دیالوگ های سریال «سلمان فارسی» کار می کنم.

وی درباره پایان دیالوگ نویسی در این سریال بیان کرد: فیلمنامه «سلمان فارسی» وقتی تمام می شود که دیالوگ ها بر سر زبان بازیگران جاری شود و کار به تولید برسد و تا آن زمان من هروقت بتوانم روی دیالوگ ها کار می کنم.

این نویسنده و کارگردان با اشاره به آخرین دیدار خود با داوود میرباقری اظهار کرد: آخرین بار که همدیگر را دیدیم سخت مشغول لوکیشن دیدن بود چون این سریال لوکیشن های متنوعی دارد و کار بسیار سختی است. میرباقری ذوق زده لوکیشن هایی بود که در خراسان و کرمان دیده بود و خارج از ایران هم جاهای خوبی را پیدا کرده بود.

کارگردان «روزی روزگاری» در پایان با اشاره به فیلمنامه «سلمان فارسی» عنوان کرد: من دایم دیالوگ های این سریال را اصلاح می کنم و هر بار نکته های جدیدی می نویسم با این حال تاکنون حدود ۳۷ قسمت از سریال به نگارش درآمده و به خاطر بخش هایی از قصه که هنوز درباره آنها تصمیم قطعی گرفته نشده قسمت های پایانی هم کامل نشده است.

نویسندگی این سریال را جز امرالله احمدجو و داوود میرباقری ۲ نفر دیگر بر عهده دارند.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها