تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 100243

ویگو مورتنسن بازیگر فیلم های «ارباب حلقه ها» و «قول های شرقی» جایزه آمریکن ریویرا را از جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» دریافت می کند.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا»، ویگو مورتنسن بازیگر فیلم های «ارباب حلقه ها» و «قول های شرقی» را برای دریافت جایزه آمریکن ریویرا (American Riviera Award) انتخاب کرد.

مورتنسن این جایزه را در سی و چهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» که بین روزهای ۳۰ ژانویه تا ۹ فوریه ۲۰۱۹ (۱۰ تا ۲۰ بهمن) برگزار می شود، دریافت می کند.

مورتنسن ۲ بار برای فیلم های «قول های شرقی» و «کاپیتان خارق‌العاده» نامزد جایزه اسکار شده است و البته به نظر می رسد با فیلم جدیدش «کتاب سبز» نیز بار دیگر نامزد این جایزه شود.

راجر دارلینگ مدیر اجرایی جشنواره درباره این جایزه گفت: ویگو (مورتنسن) یکی از نیروهای فعال در عرصه بازیگری و یکی از بزرگترین بازیگرانِ با نقش های متنوع مانند آنچه در آخرین فیلمش «کتاب سبز» می بینیم است، ما او را دوست داریم و تحسینش می کنیم.

در سال های گذشته این جایزه به سینماگران مشهوری چون سم راکول، جف بریجز، رابرت ردفورد، کوئنتین تارانتینو و مارتین اسکورسیزی رسیده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها