تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 91830
روند درمان جمشید مشایخی مثبت ارزیابی شده و باید تا روز شنبه ۲۳ تیر در بیمارستان بستری باشد. مشایخی از اواخر هفته گذشته در بیمارستان بستری شد.

به گزارش سینماسینما، با اشاره به آخرین وضعیت مشایخی گفت:‌ پدرم به دلیل مشکلات گوارشی و درد از ناحیه روده و معده در بیمارستان بستری شد و پزشکان در حال مداوای وی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه جراحی‌ای روی مشایخی انجام نشده است، گفت: تاکنون پزشکان تشخیص ندادند که نیاز به عمل داشته باشند و عمل جراحی را تجویز نکردند اما امروز پزشک ایشان دوباره وی را ویزیت خواهد کرد و دستورات جدیدی صادر خواهد کرد.

فرزند جمشید مشایخی ادامه داد: براساس تشخیص پزشکان پدرم باید تا روز شنبه ۲۳ تیر در بیمارستان برای تکمیل شدن امور درمانی بستری باشد.

وی با تشکر از اهالی خانه سینما، دوستان و علاقمندان جمشید مشایخی گفت: در طی این مدت افرادی همچون آقایان علی نصیریان، علیرضا تابش، محمود واعظی و کامران ملکی به ملاقات پدرم آمده‌اند. در این میان آقای علی دهکردی هر روز به ملاقات او آمده است.

سام مشایخی ادامه داد: جمشید مشایخی ممنوع‌الملاقات نیست اما از آنجاکه در بخش آی سی یو بستری است، برای راحتی حال بیمار و همچنین تسریع در روند درمان انجام ملاقات با محدودیت‌هایی روبروست.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها