تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81265

پسر جمشید مشایخی با تاکید بر اینکه جمشید مشایخی خانه‌نشین نشده است، گفت: دوران نقاهت ایشان به خاطر شدت بیماری‌ و کهولت سن طولانی شده اما خوشبختانه حال عمومی‌شان بهتر است.

به گزارش سینماسینما، سام مشایخی پسر جمشید مشایخی درباره حال عمومی این هنرمند پیشکسوت بعد از ترخیص از بیمارستان توضیح داد: دوران نقاهت ایشان به خاطر شدت بیماری‌ای که داشتند و همچنین کهولت سن طولانی و سخت شده است ولی خوشبختانه خیلی بهتر شده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به تشخیص پزشک قرار است این هفته ویزیت شوند و نزد پزشک بروند. دکترشان تشخیص داده بوده که چون ممکن است هنوز اثرات آن عمل جراحی در وجودشان باشد و به طور کامل التیام پیدا نکرده باشد، این هفته پیش دکترشان بروند. با این حال امکان اینکه به خاطر همین بیماری دوباره در بیمارستان بستری شوند با توجه به روند مثبت بهبودی‌شان وجود ندارد و خودشان هم احساس بهتری نسبت به اوضاع جسمانی‌شان دارند.

سام مشایخی با تاکید بر اینکه جمشید مشایخی خونه نشین نشده است، به حضور یک ساعته این هنرمند در مراسمی که شامگاه ۴ اسفند ماه در باغ موزه قصر برای بزرگداشتش برگزار شده بود، اشاره کرد و در ادامه گفت: در این مدت که پدر بیمار بودند چند تن از مسئولین و ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها به عیادت ایشان آمدند.

به گزارش ایسنا، جمشید مشایخی ۲۳ بهمن ماه بعد از ۲۳ روز بستری در بیمارستان و انجام یک عمل جراحی ۱۳ ساعته و تحمل بیماری از بیمارستان مرخص شد.

او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت. دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها