تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۲:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18451

به دنبال مصاحبه علیرضا رییسیان درباره امور صنفی و مسایل گذشته و حال سینما، در برنامه اینترنتی «سی و پنج» در گفت و گو با فریدون جیرانی و برخی ادعاها، محمد مهدی عسگرپور، مدیرعامل پیشین سینما که در این مصاحبه چندبار نامش برده شد، جوابیه ای تند وتیز خطاب به او منتشر کرد که در اختیار سینماسینما قرار گرفت در بخشی از این جوابیه آمده است:

موضوع نامه من به وزیر سابق ارشاد که شما و آقای شمقدری متفقاً آن را هتاکانه و شلیک تیر اول خوانده اید پس ازبازداشت پنج مستدساز و اعلام برانداز بودن آنان(پیش ازتشکیل دادگاه) ازسوی وزیران سابق اطلاعات و ارشاد، و در پی آن بیانیه هیئت مدیره خانه سینما برای دفاع ازحقوق این افراد و اظهارنظر تند و بی اساس وزیرسابق ارشاد در بخش خبری صداوسیما مبنی بر همکاری خانه سینما با شبکه بی بی سی بود. اتهامی بس عجیب و پرمساله درآن روزها که بوی پرونده سازی گسترده برای همکارانتان را می داد، و همه اینها در زمانی بود که شما احتمالاً از بیم نمایش حضور خود در ویدیو کلیپی که درحمایت از یکی از نامزدهای ریاست جمهوری سال ۸۸ که ازشبکه های ماهواره ای پخش می شد، تصور می کردید همکاری با وزارت ارشاد دولت دهم راه گشاست! تصدیق می فرمایید کار چه کسی سیاسی بود من یا شما؟

متن کامل جوابیه را اینجا بخوانید

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. مينا
    ۲۹, خرداد, ۱۳۹۵ ۵:۱۵ ب٫ظ

    کاش ایشان در حرفهایش بجاى حواله دادن این سخن به آن سخن یک مدرک مستند رو میکردند. نتیجه ویرانى که در خانه سینما بعنوان مرکز تجمع صنوف بوجود آوردند که بعدها به نظام ارباب رعیتى در خانه سینما مشهور شد و صنوف رعیت و هیئت مدیره ارباب خانه سینما شد از سیاست هاى آقاى عسگر پور بود. انتخابات عجولانه شوراها ، آنهم با آن وضع اسفبار ، حاصل زحمات آقاى عسگر پور و توحیدى براى ابقا مجدد خود در پست مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بود و مدارک مستند و افراد منتخب همگى موجود است . آقاى عسگرپور و یا انش با فشار دولت یازدهم بر کنار شدند وگرنه دست بردار نبودند و دست آخر با ترکیب هیئت مدیره جدید که همان هیئت مدیره قدیم است ، رضایت دادند . چرا کسى به حساب هاى مالى خانه سینما در دوران این حضرات رسیدگى نمیکند ؟

نظر شما


آخرین ها