تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 23743

 جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال با حضور در برنامه سه شنبه شب «خندوانه»، لحظات حماسی دیدار تاریخی ایران و استرالیا را برای بینندگان تلویزیون و حاضران در استودیو زنده کرد.

به گزارش سینماسینما، گزارشگر فوتبال‌های تلویزیون در ابتدای حضورش در «خندوانه» از شور و شوق حاضران در استودیو چنان به وجد آمده بود که بغض کرد و اشک  در چشمانش حلقه زد.

خیابانی سپس در ادامه با لحن شوخی به رامبد جوان گفت: «الان مد است که فیش های حقوقی را می دهند توی بازار. اگر فیش حقوقی من را منتشر کنند آنقدر رقمش ناچیز است که اصلا ارزش انتشار ندارد. ولی همین که شما این طوری احترام می گذارید از هزار تا کاخ و ویلا مهم تر است.»

جواد خیابانی به درخواست رامبد جوان با حضو جناب خان در ادامه به فضای بازی‌ ایران و استرالیا رفت و گفت: «هیچ چیز از بازی ایران و استرالیا یادم نمی آید. ولی در آن بازی شرایط ویژه ای حاکم بود. وقتی آن مرد دیوانه تور دروازه را پاره کرد، همه چیز برای ما دوباره شروع شد.»  خیابانی بعد از این بخش ایستاد و گل دوم ایران به استرالیا را به شکل زنده گزارش کرد.

در ادامه برنامه، خیابانی از آشنایی اش با عادل فردوسی‌پور گفت و اینکه اولین گزارش فردوسی پور همراه با او بوده است: «عادل بازی اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا لیسبون را در سال ۷۵ در کنار من گزارش کرد. وقتی مدیر شبکه از من پرسید چطور بود، گفتم من دوست دارم با عادل در برنامه جهان فوتبال کار کنم.»

رامید جوان در یکی از سوال های انتهایی اش از خیابانی پرسید، فکر می‌کنی در ۶۰ سالگی یا ۷۰ سالگی کجا هستی و چه کار می کنی؟ خیابانی پاسخ داد: «تا زمانی که من هستم و صدایم هست، گزارش می کنم. بستگی به این دارد که مردم بخواهند یا نخواهند.»

در پایان این گفت و گو و هنگام خروج از استودیو، جناب خان با خواندن یک شعر آذربایجانی به احترام جواد خیابانی او را بدرقه کرد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها