تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52224

حادثه برای بازیگر نقش اول «نفس»، تولید سریال ماه رمضان شبکه سه را متوقف کرد.

ساناز سعیدی که برای اولین بار در همکاری با جلیل سامان ایفای نقش اول یک سریال را تجربه می‌کند، حین تصویربرداری، دچار حادثه و راهی بیمارستان شد.

سعیدی که ابتدای هفته حین ضبط سریال در صحنه تصویربرداری دچار حادثه شده بود، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و به زودی ساخت آخرین بخش‌های باقی مانده از سریال «نفس» از سر گرفته می‌شود.

«نفس» این روزها آخرین مراحل تصویربرداری خود را در تهران پشت سر می‌گذارد و هادی حجازی‌فر آخرین بازیگری است که به آخرین قسمت از سه‌گانه سامان پیوسته و ایفای یکی از نقش های مهم فیلمنامه را برعهده دارد.

داستان این سریال درباره‌ی جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد.

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی، پژمان جمشیدی با معرفی ساناز سعیدی و با حضور فاطمه گودرزی، هدایت هاشمی، داریوش فرهنگ، معصومه قاسمی پور، سودابه بیضایی، رامین راستاد، قربان نجفی بازیگران اصلی این سریال هستند.

«نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» است که به همت رضا نصیری نیا مجری طرح، هفته های آخر تصویربرداری را پشت سر می گذارد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها