تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11467

برج میلاد لانتوری ازدحامجشنواره فیلم فجر به روزهای میانی خود نزدیک شده است و هیجان و التهاب برگزاری آن حواشی مختلفی را به وجود آورده است.

ازدحام و بی نظمی بی سابقه در برج میلاد

به گزارش سینماسینما، ازدحام در برجازدحام بی سابقه پیش از نمایش فیلم لانتوری موجب بی نظمی بسیار، درگیری و نارضایتی شدید اهل رسانه شد.

ورود بی ضابطه افراد بسیاری با کارت مهمان ویا حتی بدون کارت موجب شد بسیاری از اهالی رسانه موفق به ورود به سالن اصلی نشوند و یا در حالت ایستاده و بلاتکلیف در سالن حاضر شوند. عده ای نیز ناچار شدند در بالکن سالن فیلم را ببینند.

این در حالی است که دبیر جشنواره امسال وعده نظم و ترتیب بی سابقه را داده بود و با انتصاب بهروز غریب پور، بر این ادعا تاکید کرده بود.

 

عارف به دیدن فیلم نفس نشست

محمدرضا عارف عصر پنجشنبه ۱۴ بهمن؛ در برج میلاد به تماشای فیلم نفس نشست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مسئال سیاسی همواره در ایران وجود دارد، تاکید کرد: جشنواره امسال فارغ از مسائل سیاسی برگزار شده و مردم هم مشارکت بالایی در آن داشته‌اند.

محمدرضا عارف با حضور در کاخ جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: با گزارش هایی که به دستم رسیده، فیلم های امسال را بسیار ارزشمند می دانم و استقبال مردم از فیلم ها بالا است.

عارف درباره تاثیر انتخابات پیشرو بر جشنواره فیلم فجر گفت: در کشور ما همیشه مسائل سیاسی وجود دارد اما این جشنواره فارغ از موضوعات سیاسی امسال برگزار شده و مشارکت مردمی بالایی را به همراه داشته است.

آثار پر استقبال همزمان در برج میلاد

مشاور اجرایی کاخ جشنواره فیلم فجر اعلام کرد فیلم‌هایی که در سینماهای مردمی با استقبال مواجه شده‌اند در سالن‌های کاخ جشنواره نمایش داده می‌شوند.

حسین پارسایی درباره برنامه‌ ریزی‌های مدنظر در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره در روزهای باقیمانده از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به استقبالی که در سینماهای مردمی جشنواره از برخی فیلم‌ها شده، پیش‌بینی می‌شود که این فیلم‌ها در برج میلاد به صورت همزمان در سالن‌های مختلف کاخ جشنواره نیز نمایش داده شوند.

 

برج میلاد میزبان برترین انیمیشن

برترین انیمیشن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۲۱ بهمن ماه در برج میلاد به نمایش در می‌آید.

از میان ۸ انیمیشنی که در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده اند برترین اثر در آخرین روز مهمان سالن اصلی برج میلاد خواهد بود. فعلا ساعت نمایش این فیلم ۲۲:۳۰ درنظر گرفته شده است.

یک دقیقه سکوت برای خالق «نیم‌رخ‌ها»

قبل از نمایش فیلم «نیم رخ ها» در برج میلاد مخاطبان حاضر در سالن یک دقیقه به احترام زنده یاد ایرج کریمی ایستادند و سکوت کردند.

این اتفاق در عصر ۱۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۶ رخ داد و پیش از آغاز این فیلم از حاضران در سالن خواسته شد که به احترام ایرج کریمی کارگردان فقید این اثر یک دقیقه سکوت کرده و بایستند.

وزیر بهداشت «بادیگارد» را دید

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت شامگاه ۱۴ بهمن ماه در پردیس سینمایی کوروش در سانس فوق‌العاده به تماشای فیلم «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا نشست.

فیلم سینمایی «لانتوری» و «بادیگارد» از جمله فیلم‌های پرمخاطب پردیس سینمایی کوروش در ۳ روز آغازین جشنواره فیلم فجر بوده‌اند.

آرای مردمی در روز چهارم باز هم تغییر کرد

جدول ۵ فیلم منتخب از نگاه تماشاگر در روز چهارم جشنواره فیلم فجر با جابجایی یک فیلم منتشر شد.

اسامی فیلم های منتخب مردمی چهارمین روز جشنوار فیلم فجر منتشر شد و فیلم های «ابد و یک روز»به کارگردانی سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» ساخته مانی حقیقی، «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا، «بارکد» ساخته مصطفی کیایی و «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان به ترتیب حروف الفبا ۵ فیلم برتر از نگاه تماشاگر درمجموع آرای ۴ روز اول جشنواره هستند.

جدول روز چهارم نسبت به روز قبل دارای یک تغییر است، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ساخته محمد حسین مهدویان در روز چهارم از جدول ۵ فیلم انتخاب تماشاگر خارج شده و فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان پس از غیبت روز سوم به جدول منتخب مردم بازگشته است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها