تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۲۱:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 59194

۵۷۵۱۱۸۱۴پوران درخشنده در مشهد گفت: این شهر سینماهای خوبی به لحاظ کیفیت دارا است و به جرات می‌توانم بگویم که ما بهترین مخاطبان‌مان را در سطح مشهد داریم.

این کارگردان سینما در حاشیه مراسم افتتاحیه و آغاز به کار مجدد سالن سینمایی «سیمرغ» در گفت‌وگویی اظهار کرد: امیدوارم که در آینده سالن‌های بیشتری هم به سینماهای این شهر اضافه شود، چرا که سینما نیاز جامعه است و هرچه که شاهد افزایش سالن‌های سینما باشیم، سطح آگاهی و نشاط مردم هم به همان میزان بیشتر خواهد شد.

این کارگردان سینما در خصوص بازسازی و افتتاح دوباره سینما «سیمرغ» تصریح کرد: این اتفاق خیلی خوبی برای شهر مشهد است که از سالن‌های سینمایی بیشتری برخوردار شود.

درخشنده با اشاره به اینکه مشهد با وجود اینکه شهری مذهبی است و برخی بر این باورند که شاید مذهب با این هنر مخالفت داشته باشد و آن را مانعی بر سر راه این هنر می‌دانند، ادامه داد: در واقع به عقیده من مذهب هیچگونه مخالفتی با آگاهی بخشی به مردم ندارد و طبیعی است که باید اینگونه فعالیت‌ها انجام شود چرا که هرچه مردم آگاه‌تر باشند کشور ما می‌تواند در همه زمینه‌ها موفق‌تر باشد.

وی عنوان کرد: در واقع سینما همه جا وجود دارد اما باید به لحاظ کیفیت از استادارد بالایی نیز برخوردار باشد و سالن‌های بیشتری هم به آن اضافه شود تا مردم بتوانند از آن به راحتی و به اقتضای سلایق خود به تماشای فیلم بپردازند.

این کارگردان سینما خاطرنشان کرد: به اعتقاد من باید امکانات بسیاری در سطح استان‌ها فراهم شود تا فیلمسازان بتوانند از تهران به سایر استان‌ها بروند و برای مردم و علاقه مندان به این هنر فیلم بسازند و از امکانات موجود در آن‌ها، چه به لحاظ لوکیشن و چه به لحاظ امکانات دیگر بتوانند استفاده کنند.

درخشنده عنوان کرد: بنابراین فراهم کردن این امکانات باید از سمت مسئولین انجام شود و تلاش خود را برای بهتر شدن این هنر چه در مشهد و چه در سایر استان‌ها و همچنین توجه خود را نسبت به این مقوله  بیشتر  کنند و امکانات لازم را برای جوانان فراهم کنند تا آن‌ها مجبور به مهاجرت به تهران نشوند و برای رسیدن به اهداف خود در همان شهر خود بمانند در این زمینه موفق شوند.

این کارگردان سینما عنوان کرد: توصیه من به جوانان علاقه‌مند به این هنر در استان‌ها این است که باید جوانان علاقه‌مند به این هنر اهداف خود را مشخص کنند و در همان راستا تلاش کنند و اینگونه نیست که تنها به بازیگر بودن علاقه‌ داشته باشند، بلکه باید برای رسیدن به خواسته خود تلاش کنند و انگیزه‌ای لازم را داشته باشند.

درخشنده در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص ساخته تازه خود، «هیس، پسرها گریه نمی‌کنند» نیز اظهار کرد: پس از ساخت فیلم سینمایی«هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» که مضمونی اجتماعی داشت و موضوع مشکلات برخی از دختران را بازگو می‌کرد، حال می‌خواهم فیلم سینمایی را با موضوعی مقابل آن فیلم به نام «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» جدیدترین ساخته‌ی پوران درخشنده این روزها با هنرنمایی بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، حسام نواب صفوی، آزیتا حاجیان و …در سینماهای سراسر کشور اکران است.

منبع: ایسنا

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها