تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۰:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57468
عبداللطیف کشیشعبدالطیف کشیش کارگردان تونسی برای تامین هزینه‌های فیلم تازه‌اش نخل طلای جشنواره فیلم کن را حراج خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، عبدالطیف کشیش که سال ۲۰۱۳ برای فیلم «زندگی ادل» نخل طلایی جشنواره فیلم کن را دریافت کرد برای تامین هزینه‌های فیلم تازه‌ا‌ش، نخل طلا را به همراه چند تابلوی نقاشی به کار رفته در فیلم خواهد فروخت. فیلم جدید کشیش با عنوان «مکتوب، عشق من» به دلیل مشکلات مالی در مرحله پس‌تولید متوقف شده است.

در بیانیه‌ای به این منظور آمده است: «برای جمع‌آوری هزینه مورد نیاز برای تکمیل فرایند پس تولید بدون تاخیر بیشتر شرکت تولید و توزیع فرانسوی «کوات‌سو» برخی از اشیا مربوط به آثار سینمایی عبدالطیف کشیش را حراج می‌کند. این اشیا شامل نخل طلایی جشنواره سال ۲۰۱۳ و تابلوهای نقاشی به کار رفته در فیلم «زندگی ادل» می‌شود.»

کارگردان تونسی «زندگی ادل» هنوز درباره این عمل جنجالی هیچ اظهارنظری نکرده است هر چند که چندان با جنجال درست کردن بیگانه نیست. «زندگی ادل» یکی از جنجالی‌ترین برندگان نخل طلای جشنواره فیلم کن به شمار می‌رود. ادل اگزارکوپولوس و لئا سیدو بازیگران فیلم «زندگی ادل» نیز نخل طلا گرفتند.

اندک زمانی پس از پایان جشنواره فیلم کن جنگ لفظی میان کشیش و لئا سیدو جنگ لفظی به پا شد و سیدو با انتقاد از متدهای فیلمبرداری کشیش اعلام کرد که دیگر هرگز با این کارگردان همکاری نخواهد کرد. کشیش نیز در مقابل سیدو را کودکی مغرور و لوس نامید.

سخنگوی عبدالطیف کشیش با اشاره به پیمان عدم افشا میان کمپانی تولید و سرمایه‌گذاران فیلم اعلام نکرد که به پایان رساندن کار تولید فیلم چه میزان پول نیاز دارد.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها