تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82333

سینماسینما، علی پاکزاد – محمود کلاری فیلمبردار برجسته سینما گفت: «فکر می کنم حضور موفق فیلم «خوک» در جشنواره برلین به اندازه کافی موثر بود. اما نگرفتن جایزه از این جشنواره بحث دیگری است، یادمان نرود که حسن معجونی در این فیلم فوق العاده ظاهر شد.»

به گزارش سینماسینما، فیلم «خوک» ساخته مانی حقیقی در شصت و هشتمین جشنواره بین المللی برلین حضور پیدا کرد. مخاطبان ارتباط خوبی با این فیلم برقرار کردند، محمود کلاری در این فیلم به عنوان مدیر فیلمبرداری همراه حقیقی بود و گروه را در جریان حضور در جشنواره برلین همراهی می کرد.

محمود کلاری فیلمبردار فیلم «خوک» درباره حضور این فیلم در جشنواره برلین گفت: «به هر حال همه ما از اینکه فیلم «خوک» در جشنواره برلین حضور پیدا کرد خوشحال شدیم. هر فیلم ایرانی که در جشنواره های خارجی حضور پیدا کند قطعا برای سینمای ایران مفید خواهد بود. البته نکته ای که بد نیست درباره آن صحبت کنیم تکنولوژی و نوع نمایش فیلم ها در جشنواره «برلین» بود. این موضوع یکی از جذابیت های جشنواره امسال بود.»

او ادامه داد: «واکنش های جالبی را از جشنواره برلین دریافت کردم. بسیاری از مردم و ورزنامه نگاران به این فیلم توجه کردند و سئوالات زیادی را در ذهن داشتند. فستیوال های زیادی را تجربه کردم و در فیلم های زیادی حضور داشتم. اما چنین واکنش هایی را ندیده بودم. بسیاری از سکانس های فیلم بود که این دوستان خارجی به آن توجه می کردند و حتی بهتر از ایرانی ها آن را تحلیل و تفسیر می کردند.»

کلاری درباره توجه مردم نسبت به فیلم «خوک» گفت: «لحظه هایی در فیلم طنزآلود بود و جالب این بود که مردم با سکانس ها می خندیدند و از دیدن آن لذت می بردند. نمایش «خوک» در برلین بسیار موفقعیت آمیز بود. کسانی را در این جشنواره دیدم که از دوستان قدیمی من بودند و به کار بسیاری از آنها علاقه مند هستم.»

کلاری درباره اینکه فیلم از جشنواره برلین جایزه ای دریافت نکرد، گفت: «فکر می کنم حضور موفق فیلم در جشنواره برلین به اندازه کافی موثر بود، اما نگرفتن جایزه از این جشنواره بحث دیگری است. یادمان نرود که حسن معجونی در این فیلم فوق العاده ظاهر شد.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها