تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 81529

فیلم «زندگی بدون زندگی» به کارگردانی کاوه معین فر و تهیه کنندگی جعفر محمدی در ادامه حضورهای جهانی به جشنواره سالانه کپنهاگ (acff) راه یافت.
به گزارش سینماسینما، جشنواره فیلم کپنهاگ سالانه یک جشنواره مستقل بین المللی است که ماه مارس در پایتخت دانمارک برگزار می شود. هدف این جشنواره تلاش برای تبلیغ، شناختن و حمایت از “فیلمسازان مستقل” در سراسر جهان و رقابتی با اهدا جوایز مختلف به منظور ارائه بهترین فرصت برای فیلمسازان و به رسمیت شناختن در صنعت سینما است.
بر اساس اعلام این جشنواره در این دوره ۸۵۰ فیلم ثبت نام کرده اند که “زندگی بدون زندگی” به همراه ۶ فیلم دیگر برای جایزه بهترین فیلم رقابت می کند.
فیلم اول کاوه معین فر بعد از حضور در جشنواره های توکیو، کن مدیترانه‌ای فرانسه، مدف ایتالیا، جشنواره فیلم‌های مستقل کانادا در این جشنواره (acff) برای دریافت جایزه بهترین فیلم کاندیدا شده است.
حضور اول فیلم «زندگیِ بدونِ زندگی» در جشنواره فیلم توکیو با استقبال مخاطبین همراه شد و در دومین حضور این فیلم از جشنواره کن مدیترانه‌ای فرانسه جایزه دیپلم افتخار بهترین فیلم را کسب کرد.
عباس عطایی، امیر وزّان و مرجان صادقی بازیگران اصلی این فیلم هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: «ساتیار مدرس موسیقی است و پدرش به سرطان مبتلا شده و در میانه مرگ و موسیقی این زندگی است که جریان پیدا می‌کند.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها