تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 62394

نیکی کریمیپخش تیزری تبلیغاتی با حضور نیکی کریمی در فضای مجازی واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است و ماجرا به تلویزیون هم رسیده و بخش خبری «بیست و سی» در بخشی از اخبار خود به این حضور واکنش نشان داده است.

به گزارش سینماسینما٬ نیکی کریمی با حضور در تبلیغ یک اپراتور تلفن در روزها اخیر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. این توجه‌ها که گاه با نگاه‌های انتقادی همراه است به غیر از فضای مجازی به تلویزیون هم راه یافته است. در بخش خبری «بیست و سی» این تبلیغ و حضور بازیگر سرشناس سینمای ایران در آن با نقدی جدی روبه‌رو شده است.

در این بخش خبری در مورد حضور کریمی در این تبلیغ گفته شد: «انتشار یک تیزر تبلیغاتی در این روزها خبرساز شده است. خیلی‌ها انتقاد می‌کنند٬ ما که منتقد غربی‌ها در استفاده ابزاری از زن در فیلم‌های تبلیغاتی هستیم حالا چه شده است که یک هنرپیشه زن شناخته شده ایرانی با خودنمایی و جلب توجه در این تیزر تبلیغاتی حاضر شده است؟»

 

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. نوشین
    ۲۰, مرداد, ۱۳۹۶ ۹:۴۴ ق٫ظ

    انتقاد مزخرفیه چون مردهای بازیگر و ورزشکاران مردسالهاست کار تبلیغاتی میکنن. و استفاده تبلیغاتی از زنان درباره شرایطیه که از بدن و جذابیت جنسی زن استفاده شده باشه ولی نیکی کریمی صرفا بعنوان یک زن نامدار ایرانی تبلیغ کردن

  2. خیرخیواه
    ۲۰, مرداد, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    با سلام بنظر من اصلا کار خانوم نیکی کریمی با بد نبود ایشان فوق العاده و سنگین و با وقار هستن .بنظر من شما بسیار تند رفتیم. تبلیغات کار مردانه نیست فقط در روز در صدا و سیما بارها تبلیغات ساخته میشه خانوم ها هستن بعدشم در تبلیغات مردها هم هستن نگرش و سخنان خودتان را اصلاح کنید .

  3. زهرا
    ۲۹, شهریور, ۱۳۹۶ ۲:۵۵ ب٫ظ

    هیچ اشکالی نداره .خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره و زیبایی خدادادی نیکی عزیز ستودنی است . من تا دیدم گفتم خدا چه کرده با این مخلوقش . و لذت بردم از این همه زیبایی صورت و سیرت نیکی کریمی . انسان خودش باید سالم باشه .چه ربطی به زیبایی دیگران داره ؟ ادم اگه ادم باشه همه چی حله .

نظر شما


آخرین ها