تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 73669
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حماسه آرش کمانگیر» از آماده شدن این پروژه در سال ۹۷ خبر داد و درباره جزییات اثر توضیح داد.

به گزارش سینماسینما، غلامرضا آزادی درباره فیلم سینمایی «حماسه آرش کمانگیر» گفت: بخش هایی از این اثر، انیمیشن سه بعدی است و بخش دیگری از آن به صورت رئال فیلمبرداری می شود به همین دلیل تولید آن زمانبر است.

او ادامه داد: بخش های مختلف این پروژه از جمله طرح های انیمیشن و شخصیت ها نزدیک به سه ماه است که آغاز شده و علاوه برآن پلان سازی های مورد نیاز فیلم نیز در حال انجام است.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: با توجه به پروسه طولانی تر تولید این اثر سینمایی، فکر می کنم در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشته باشد.

او با اشاره به فیلمبرداری بخش های رئال این اثر سینمایی توضیح داد: بخش هایی از این فیلم قرار است در جنگل های تالش و کوهپایه های دماوند فیلمبرداری شود زیرا به طبیعت زنده نیاز داریم.

به گفته او، به محض آماده شدن همه پلان ها مرحله موشن کار آغاز و تا پنج ماه دیگر فیلمبرداری کار شروع شود.

تهیه کننده فیلم «سندباد و سارا» بیان کرد: بازیگران «حماسه آرش کمانگیر» مشخص شده‌اند اما با توجه به اینکه هنوز قراردادها نهایی نشده است، در آینده نزدیک نام بازیگران را اعلام می کنیم.

او تاکید کرد: در این اثر سینمایی از ۱۸ بازیگر کودک استفاده خواهیم کرد که همه آنها باید چهره های شرقی و کاملا ایرانی داشته باشند.

آزادی در پایان گفت: «حماسه آرش کمانگیر» دو هنرپیشه اصلی دارد که تا دو هفته دیگر نام بازیگران مورد نظر اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها