تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 94002
احسان کرمی با اشاره به نقش رامبد جوان در مسابقات «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» و جدیتی که در کارش دارد، از دشواری‌های کار او و مسئولیتی که در برابر مخاطبان دارد نوشت.

به گزارش سینماسینما، احسان کرمی، مجری تلویزیون و بازیگر که این روزها اجرای مسابقه «خنداننده شو» در برنامه «خندوانه» را برعهده دارد درباره رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: «از رامبد که حرف میزنم، از که حرف میزنم؟!

از کسى که وقتى مطمئنه کارى درسته حتمن انجامش میده. کسى که اصول کارشو زیر پا نمیذاره. یادمون نره که خندوانه و خنداننده شو برنامه رامبده. و موفقیت هر کدوم از بچه‌ها موفقیت رامبد و خندوانه است. به عنوان مجرى خنداننده شو هر روز میبینم که رامبد، اشکان، جناب آییش و خانم بهرام چطور براى موفقیت همه بچه ها و نه فقط هم تیمى‌ها تلاش میکنن و گاهى به شدت فشارهاى عجیبى رو تحمل میکنن.

اما قصه رامبد یه کم متفاوته. کنترل و هدایت بچه‌هاى با استعداد، با هوش، مشتاق اما آماتور خنداننده کار بى نهایت دشواریه و این مهم در درجه اول به عهده رامبده.

رامبد جوان یک کارگردان جدى و بسیار حرفه اى و از همه مهمتر یک انسان مسئول نسبت به جامعه و مردمشه. میدونم که دوست نداره اینا رو بنویسم. منتها مسئله اینه که منم مثل خودش وقتى فکر میکنم کارى درسته حتمن انجامش میدم! خوشحالم که در سه سال گذشته تنها برنامه اى که اجراشو پذیرفتم خنداننده شو بوده.»

دفاع احسان کرمی از عملکرد رامبد جوان در خندوانه

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها