تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 45428

زیر سقف دودیسازمان سینمایی حوزه هنری با ۴ عنوان فیلم بلند، ۴ عنوان فیلم مستند و ۱۱ عنوان فیلم کوتاه در بازار فیلم جشنواره برلین حضور دارد.

به گزارش سینماسینما، سازمان سینمایی حوزه هنری حضور پر رنگی در بازار فیلم شصت و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم برلین دارد. این سازمان در غرفه‌اى مجزا واقع در ساختمان اصلى بازار(Martin-Gropius-Bau ) به شماره ١٠۶ به عرضه تولیدات و محصولات جدید سینمایی می پردازد.

فیلم‌هاى بلند سینمایی«بیست‌ و‌ یک روز بعد» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان، «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده ، «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی در بازار فیلم برلین از سوی سازمان سینمایی حوزه هنری عرضه می‌شود.

این سازمان همچنین با چهار عنوان فیلم‌ مستند شامل «جام حسنلو» به کارگردانی محمدرضا اصلانی، «تهران- یک هنر مفهومی» به کارگردانی محمدرضا اصلانی، «غزال ایرانی» به کارگردانی وحید فرجی و «خواهران قریب» به کارگردانی حسین همایون‌فر و یازده عنوان فیلم کوتاه شامل «خارجه»، «به‌همین سادگی»، «آلبالو»، «دایو»، «مزاحم»، «ماه در خانه»، «مادر»، «خاطره»، «سیخفیل»، «گزارشگر» و «دوئل» در این بازار شرکت کرده‌است.

تا امروز ملاقات‌های بسیاری با جشنواره‌ها و کمپانی‌های توزیع و خرید خارجی انجام شده‌است.

بازار فیلم برلین از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ بهمن‌ماه (نهم تا هفدهم فوریه) همزمان با برگزاری جشنواره‌فیلم برلین در جریان است.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها