تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 54476

منیژه حکمتمنیژه حکمت کارگردان سینما با انتقاد از انتشار مغرضانه سخنانش در گفت‌وگو با آزاده نامداری، اعلام کرد که در انتخابات پیش رو نیز به حسن روحانی رای می‌دهد.

به گزارش سینماسینما، کارگردان «زندان زنان»طی یادداشتی این طور نوشت: «دوستان من، همراهان همیشگی من، این‌روزها بخش‌هایی از مصاحبه ویدئویی من رو با خانوم آزاده نامداری، گروهی گزینش کرده‌اند. من توی اون مصاحبه انتقاداتم رو به دولت آقای روحانی و وزارت ارشاد صریحا به زبون آوردم. این کاریه که من در تمام این ٢٠ سال کردم…؛ یعنی همیشه منتقد وضعیت بودم. چه دوران طلایی اصلاحات، چه دوره آقای احمدی‌نژاد و شرکا و چه همین دوره آقای روحانی. من یک فیلم‌ساز هستم. یک فیلم‌ساز اجتماعی و بلد نیستم دروغ بگم، اما این کلمات رو با شما در میون می‌ذارم چون دروغی رو این روزها از طرف من منتشر کرده‌اند. متأسفانه افرادی که جمله‌های من رو در مصاحبه با خانم نامداری، به‌هم چسبوندند و بعد با این تیتر که «منیژه حکمت گفته شرکت در انتخابات رو باید تحریم کرد» منتشر کردند، افرادی دروغ‌گو هستند. من هرگز انتخابات رو تحریم نکردم چون هنوز به صندوق رأی معتقدم و فکر می‌کنم همین تحریم انتخابات بود که سال ۸۴ ما رو هشت سال به بلای آقای احمدی‌نژاد دچار کرد.

مسیر پیشرفت ما، مسیر بهترشدن وضعیت زندگی ما، از صندوق رأی می‌گذره. البته این نظر منه! اگه شما مسیر بهتری سراغ دارید اعلام کنید. من به اصلاحات ایمان دارم و با همه انتقادی که به دولت آقای روحانی و مسئولان سینمایی ایشون داشتم و دارم، دولت ایشون رو ادامه مسیر اصلاحات می‌دونم و باز هم به آقای روحانی قاطعانه رأی میدم. این رأی از سر ناچاری نیست. رأیی آگاهانه است، چراکه من هنوز شرایط اقتصادی، امنیتی، اجتماعی، بین‌المللی، فرهنگی، فساد سیستماتیک و… رو در سال ۹۲ فراموش نکرده‌ام. سالی که با ‌هزار امید به دولت امید رأی دادم و امروز در بهار ۹۶ رسما اعلام می‌کنم که هرچند دل‌خسته و دل‌شکسته باشم، اما من به دولت امید امیدوارم.»

منبع: شرق

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها