تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71457

فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» موفق شد جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه جشنواره بارسلونا پلنت فیلم اسپانیا را از آن خود کند.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «خاطرات پاییزی» به کارگردانی علی فخرموسوی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده و ویکتور ویلهلم، اولین تولید مشترک سینمای ایران و جمهوری چک و اکراین است که با هزینه شخصی و بدون کمک دولتی ساخته شده است.
«خاطرات پاییزی» پیش از این جایزه ارکیده طلایی، بهترین فیلم جشنواره Aab هند و نشان یادبود قربانیان جنگ سازمان ملل و اتحادیه اروپا را از آن خود کرده بود و تاکنون در ۱۲ جشنواره بین‌المللی شرکت داشته و در نوبت اکران آذر ماه سینماهای هنر و تجربه است.
این فیلم تماما در مرز اکراین و اسلوواکی با بازیگران مطرح اروپای شرقی فیلم‌برداری شده و تمام مراحل فنی آن در اروپا انجام شده است.
«خاطرات پاییزى» عاشقانه‌ای ضد جنگ است که در سکوت کامل خبری و با عوامل اروپایی در مرز اوکراین و اسلوواکی فیلمبرداری شده است.
این فیلم قصه دختری را به تصویر می‌کشد که خانه و خانواده‌اش مورد حمله و تجاوز گروه‌های تروریستی قرار گرفته است؛ او که آواره‌گی، نابینایی و حتی از دست دادن قدرت تکلم را تجربه می‌کند در نهایت می‌تواند آرامش و عشق را در گوشه‌ای دیگر از دنیا در کنار مردمی که خود آسیب دیده از جنگ هستند، بیابد.
در فیلم «خاطرات پاییزی» نازنین احمدى شاهپورآبادى به عنوان بازیگر نقش اول زن در کنار بازیگران مطرح اروپاى شرقى ایفاى نقش مى‌کند.
دیگر عوامل فیلم «خاطرات پاییزی» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: دیمیتری ویشنیاک، مدیر صداگذاری: نیک استریلِسکی، تدوین: الکسانددر نِدبایف، طراح لباس: آلِنا زاویدیوسکا، طراح صحنه: رُسلان پیساچِنکو، طراح چهره‌پردازی: گریم: کاترینا ستارُوُیتووا، موسیقی متن: رُمان کروتین، انتخاب بازیگر: ویکتوریا لینهارتووا، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها