تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17422

ایستاده در غبارمهدویان کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» از اکران فیلمش طی هفته آینده خبر داد و در خصوص تغییرات فیلم و بازگشت حاج احمد متوسلیان صحبت هایی را مطرح کرد.

محمد حسین مهدویان کارگردان جوان سینمای ایران، در گفتگو با سینما سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم «ایستاده در غبار» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بود که فیلم از امروز ۱۲ خرداد در سینماهای تهران اکران شود و اما فیلم یک هفته دیر تر به اکران می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اکران این فیلم برای بار چندم به تاخیر می افتد، عنوان کرد: مناسبات اکران پیچیده است و قطعا من از آن سر در نمی آورم که بخواهم بگویم، چرا اینطوری می شود، اما می‌دانم که این اتفاق ها قطعا به نفع فیلم نیست. قرار است که هفته آینده، ۱۹ خرداد ماه فیلم راهی اکران شود و علاقه مندان می توانند از طریق سایت های مختلف بلیت فیلم را خریداری کنند. امیدوارم که دیگر مشکلی برای فیلم پیش نیاید.

خالق فیلم «ایستاده در غبار» درباره تغییرات فیلم در اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر، یاد آور شد: مواردی جزیی وجود دارد که در نسخه اکران عمومی تغییر می‌کند اما هنوز مشخص نشده که چه پلان های باید تغییر پیدا کند و طی چند روز آینده جلسه ای خواهیم داشت تا این مسائل هم برطرف شود.

 

ایستاده در غبار

این کارگردان جوان سینمای ایران، درباره خبری که در ارتباط با زنده بودن شهید متوسلیان منتشر شده است، گفت: امیدوارم که این خبر صحت داشته باشد اما در هر کشوری دیپلماسی های سیاسی وجود و باید بر اساس مستندات واقعی راجع به یک مساله ای صحبت کرد، ما نمی توانیم به حرف های کشور مقابل اعتماد کنیم. من خودم هم نمی دانم که آیا حاج احمد در قید حیات هستند، یا شهید شدند اما دلم می خواهد که زنده باشند و به وطن بازگردند.

مهدویان در پاسخ به این سوال که اگر حاج احمد به وطن بازگردد و «ایستاده در غبار» را ببیند، چه واکنشی خواهد داشت، عنوان کرد: حس عجیب و غریبی است اما تنها کاری که من می توانم انجام دهم این است که امیدوار باشم این فیلم را دوست داشته باشند.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها