تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 63861

منوچهر هادی با انتشار متنی در اینستاگرام از عدم ساخت فصل دوم «عاشقانه» خبر داد و نوشت: «عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است.»

به گزارش سینماسینما، منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون که این روزها مشغول ساخت سریال «پاهای بی‌قرار» برای شبکه تهران است و به تازگی ساخت فیلم سینمایی «آینه بغل» را هم تمام کرده است، شب گذشته با اشاره به اینکه که «عاشقانه» تنها یک فصل بوده و تصمیمی برای ادامه‌ ساخت آن وجود ندارد در اینستاگرام نوشت: «همچنان سراغ فصل دوم عاشقانه را از من می‌گیرند. عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است. چیز ناتمامی وجود ندارد. به دلیل استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده است و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و هم اکنون در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم.

بعضی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟ این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها