تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۴:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 57299

خسرو معصومیخسرو معصومی می‌گوید فیلم سینمایی «خرس» موردی ندارد که آن را سال‌ها در توقیف نگه داشته اند.

خسرو معصومی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «خرس» که در توقیف است، گفت: امیدوارم و انتظار دارم پس از دستور جدیدی که برای بازبینی فیلم‌های توقیفی صادر شده، «خرس» نیز از بلاتکیفی بیرون بیاید و اکران شود.

وی افزود: این فیلم موردی برای عدم اکران ندارد و بر اساس متن مصوب ساخته شده و چیزی در زمان تولید به آن اضافه نشده است. حتی به پیشنهاد تهیه کننده مواردی که احتمال می‌دادیم درگیر مشکلات شود را قبل از هر اقدامی حذف آوردیم.

وی اضافه کرد: گرچه سرمایه‌گذاران «خرس» آن را به شبکه رسانه‌های تصویری واگذار کردند اما به عنوان کارگردان احساس مسئولیت می‌کنم و برای رفع توقیف آن تلاش خواهم کرد.

این کارگردان عنوان کرد: برخی می‌گفتند «خرس» اشکال شرعی دارد. این امر باعث شد فیلم را برای علمای حوزه علمیه نمایش دهیم. نظر علما این بود که فیلم خوبی است و بالاخره برخی از آسیب‌های جنگ باید نشان داده شود و فیلم شما بی‌طرفانه به آن پرداخته. آنها می‌گفتند تعجب می‌کنیم چرا فیلم توقیف شده است.

وی اظهار داشت: مگر می‌شود فیلمی که در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین صدا و بازیگری را گرفته و درجشنواره‌های مختلف دنیا برای بخش‌های مختلف جوایزی دریافت کرده، با این وضعیت روبرو شود؟! فکر می کنم این بزرگترین اجحافی است که به آن شده است. امیدوارم محمدمهدی حیدریان به این موضوع رسیدگی کنند.

این کارگردان ادامه داد: مدتی پیش به شورای ارزشیابی و نظارت نامه دادم که متاسفانه هنوز جوابی دریافت نکردم. آیا این اتفاق خوبی است؟! بالاخره «خرس» اکران می‌شود و مخاطبان قضاوت می کنند.

معصومی خاطرنشان کرد: اگر در جراید حرفی نمی‌زنم و سکوت اختیار کردم، قصد جوسازی و حاشیه درست کردن ندارم اما دوستان نباید از این سکوت سوء استفاده کنند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «خرس» به نویسندگی و کارگردانی خسرومعصومی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، علی اوسیوند، ناصر آقایی، داوود فتحعلی‌بیگی، مائده طهماسبی، ابوالفضل شاه کرم، اکبر معززی محصول سال ۱۳۹۰ است.

باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها