تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 66411

«نارکوس» سریال مشهور نتفلیکس یکی از عوامل اجرایی‌اش را در مکزیک از دست داد.

به گزارش سینماسینما، کارلوس مونوس پورتال مسئول انتخاب لوکیشن برای سریال «نارکوس» در حالی که برای تعیین مکان‌های بعدی فیلمبرداری به مکزیک رفته بود، در خشونت‌های محلی کشته شد.

نام این مسئول اجرایی که برای کمپانی «ردرام» مستقر در مکزیک کار می‌کرد در فهرست فیلم‌های مشهوری چون «سیکاریو» ، «اسپکتر»، «سریع و خشمگین» و «آخرالزمان» نیز جای داشت.

سازندگان سریال «نارکوس» کریس برانکاتو و کارلو برنارد و دوگ میرو هستند که این سریال را بر مبنای فیلمنامه کریس برانکاتو روی آنتن می‌برند. کارگردانی این سریال را ژوزه پادیلا برعهده دارد.

نتفلیکس با صدور اعلامیه‌ای از این رویداد ابراز تاسف کرد و به خانواده مونوس تسلیت گفت.

در این اعلامیه آمده هنوز دلایل دقیق مرگ وی که بر اثر شلیک کشته شد روشن نیست و مقامات ملی در حال تحقیق در این باره هستند.

پیکر بی‌جان مونوس در حالی پیدا شد که با گلوله سوراخ سوراخ شده بود و همراه اتومبیلش در منطقه‌ای ساکت نزدیک مرز هیدالگو رها شده بود. این منطقه یکی از مرگبارترین مناطق مکزیک است.

پخش این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر جنایی از ۲۵ اوت ۲۰۱۵ در نتفلیکس شروع شد. دو فصل ابتداییِ این سریال بر اساس زندگی پابلو اسکوبار، قاچاقچی معروف مواد مخدر کلمبیایی ساخته شده است.

در زبان اسپانیایی نارکو مخفف نارکوترافیکانته است؛ بنابراین عنوان مجموعه به قاچاقچیان مواد مخدر اشاره دارد.

گفته شده فصل چهارم این سریال در زمینه حاشیه کارتل مواد مخدر حوارز مکزیک است. فصل سوم بر کارتل کالی کلمبیا تمرکز داشت.

با مرگ مونوس این شک‌ها ایجاد شده که آیا باید تولید این سریال در مکزیک ادامه پیدا کند یا دوباره به کلمبیا بازگردد. گرفتن چنین تصمیمی به معنی از بین رفتن صدها شغل است که برای چنین تولیدی در مکزیک ایجاد شده بود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها