تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25619

رخشان بنی‌اعتمادشب گذشته هشتم شهریورماه، مراسم اکران خصوصی فیلم «آی آدم ها» در گالری آریانا برگزار شد و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به نفع زنجیره امید جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار سینماسینما، عصر روز دوشنبه ۸ شهریورماه مراسم اکران خیریه ای به نفع فیلم «آی آدم ها» در گالری آریانا برگزار شد که در این مراسم تعداد زیادی از اهالی سینما و حامیان مالی حضور داشتند.

احسان کرمی اجرای این مراسم را برعهده داشت و قبل از اکران این فیلم چند دقیقه ای با مخاطبان صحبت کرد و هدف از برگزاری این مراسم را شرح داد و در خصوص زنجیره امید توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه کرد.

بعد از صحبت های کرمی، رخشان بنی اعتماد به روی صححنه آمد و حاضرین در مراسم خوش آمد گفت. این کارگردان بزرگ سینمای ایران در بخشی از حرف هایش گفت: هیچ چیزی برای یک فیلمساز خوشحال کننده‌تر از یک سالن پر از مخاطب نیست و من هم امشب خیلی خوشحال هستم، در عین حال هم شرمنده شده‌ام که مکان برای میزبانی همه عزیزان کوچک  است.

بعد از صبحت های بنی اعتماد، اکران فیلم «آی آدم ها» در فضای باز گالری آریانا اکران شد و حاضرین به تماشای تازه ترین ساخته رخشان بنی اعتماد نشستند.

احسان کرمی مهتاب کرامتی

در ادامه مراسم و بعد از نمایش فیلم مهتاب کرامتی با احسان کرمی همراه شد تا توضیحاتی بیشتری را به حاضرین در سالن ارائه کنند و اگر کسی می‌خواهد از زنجیره حمایت کند، از طریق کارتخوان هایی که در سالن وجود داشت می توانستند این کار را انجام دهند.

رخشان بنی اعتماد

کرامتی به عنوان یکی از حامیان و همراهان تیم «آی ادم ها» ضمن قدر دانی از رخشان بنی اعتماد گفت: دلم می‌خواهد از رخشان بنی‌اعتماد تشکر کنم که ما را در  تجربه آشنایی با زنجیره امید شریک کرد، ما فهمیدیم می شود درد داشت ولی لبخند زد، اگر بدانیم حامی داریم و کمک‌هایی هستند که می‌توانیم به آن ها دل گرم باشیم.

رخشان بنی‌اعتماد مهتاب کرامتی

این بازیگر سینما در تکمیل حرف هایش یاد آور شد: امشب هر پولی که جمع شود برای ساخت یک بیمارستان ۵۴۰ تحت خوابی هزینه خواهد شد و کودکان دیگری می توانند تحت درمان قرار بگیرند. از ابتدای اکران این فیلم تا به امروز ما ۴ حامی داشتیم و بعد از آن و دراین چند روز این تعداد چند برابر شد و حامیان ما بیشتر شدند، امشب اگر کسی بخواهد سانس های فیلم را هم خریداری کند، می تواند این کار را انجام دهد.

بعد از صحبت های کرامتی، تعدادی از حاضرین در سالن از جمله محمود دولت آبادی، حامد بهداد و لوریس چکنواریان نظرات و احساسات خود را نسبت به تاثیرگذاری این فیلم عنوان کردند.

در ادامه مراسم تابلو های امضا شده ای از سوی رخشان بنی اعتماد به حامیان فیلم اهدا شد.

رخشان بنی‌اعتماد مهتاب کرامتی

در پایان مراسم بنی اعتماد طی سخنانی عنوان کرد: ابزار من برای بیان این دردها سینماست. من از هیچ کس به جز خودم سفارش نمی‌گیرم. این فیلم هم سفارش خودم به خودم بود. حرف های من را به عنوان یک مادر که قلبش برای این بچه های می‌تپد، بپذیرید. اعتراف می‌کنم که اولین بار است که بعد از این همه سال کار در جلسه جذب کمک شرکت کردم، هیچ وقت فیلم‌های من اسپانسر نداشته‌اند و این اولین بار است که این اتفاق افتاده است.

در پایان این مراسم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد به نفع زنجیره امید جمع آوری شد و تعداد زیادی کمک های غیر نقدی هم برای فیلم «آی آدم ها» جمع آوری شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها